Tanio i nie na gaz :)

Tanio i nie na gaz :)

31 Mar 2011, 19:21

Witam. Planuję zakupić pierwszy samochód, a jako, że jestem jeszcze uczniem i nie posiadam za dużych środków finansowych to chciałbym wydać na nie max. 3000zł. Dodatkowo samochód najlepiej jakby miał jak najmniejszy silnik aby cena ubezpieczenia mnie nie zabiła finansowo. A skoro mały silnik to jak najmniejsze spalanie było by priorytetem. I w tym miejscu chciałbym zaznaczyć, że pod żadnym warunkiem nie chcę gazu, żeby nie wiem jak był tani. Po prostu instalacje gazowe są nie dla mnie. Chciałbym również aby samochód był w miarę mało awaryjny lub jak już do takiej dojdzie to części będą w miarę tanie.

Co do innych cech mojego przyszłego autka to wygląd nie ma dla mnie żadnego znaczenia, podobnie jak liczba drzwi, wygoda jazdy, przyspieszenie i ładowność. To będzie mój pierwszy samochód na własność więc nie wymagam bo mam nadzieję szybko go zmienić.

Poczytałem trochę w internecie i na chwilę obecną mam kilka aut na uwadze:
- Daewoo Matiz 0.8L (Tico nie chcę, bo ceny podobne więc wolę następcę)
- Fiat Uno II 1.0
- Fiesta III 1.1
- Renault Clio I 1.2i

Nie ukrywam, że najbardziej podoba mi się Renault Clio przez sentyment z dzieciństwa lecz ten silnik 1.2... Który najbardziej polecacie? Może jakieś inne ciekawe propozycje? Chciałem jeszcze zaznaczyć, że nie chcę samochodu starszego niż 1991/92...

Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam!
WildGee
Nowicjusz

Miejscowość: JZW

Re: Tanio i nie na gaz :)

31 Mar 2011, 19:55

[link wygasł] może CC za tą kasę dostaniesz w super stanie silniczek dosyć malutki spalanie też na niskim poziomie myślę że 6l to taki maks ubezpieczanie też drogie nie będzie, części to na szrotach znajdziesz mnóstwo tyle odemnie.

Oczywiście w tej cenie możesz szukać swiftów coltów itp.
Ale tu masz mały silniczek=tanie ubezpieczenie
Małe spalanie tanie części.
Nauczysz się sporo z takim łatwym w obsłudze pierwszym samochodzie.
Go Faster
Początkujący

Miejscowość: mazury

31 Mar 2011, 20:03