Monterey i Trooper maja naped tylny z blokada + dolaczany przedni, fajne rozwiazanie, bo jezdzisz na tylnym po asfalcie i ci mniej pali o 1l/100km srednio. Oba dosc dobre autka, malo awaryjne i solidne, tanie bo malo popularne. Ale mega duze one w srodku nie sa, cos jak sredniej klasy kombi to bedzie, to samo z wielkoscia Cherokee czy Terrano.
Cherokee to ma chyba staly
4x4 z centralna blokada. Terrano jako terenowka najgorzej wypada, tylny most bez mozliwosci recznej blokady(+ dolaczany naped przedni), jest tylko LSD, taka pol blokada srednio spisujaca sie w ciezszym terenie, jak chcesz jezdzic na AT po drogach polnych i itp to jest to rozwiazanie idealne dla ciebie(w zimie tez bedzie LSD wystarajacze w 100%). Ale na MT jak wjedziesz w glebsze i wieksze blotko, to chyba w nim juz zostaniesz. Nie wiem czy Terrano nie ma tez z blokada reczna tylnego mostu, musialbys poszukac, na 100% sa wersje z LSD tylko.