Vito - zmiana kątu pompy i inny klekot silnika

Vito - zmiana kątu pompy i inny klekot silnika

14 Lut 2014, 09:24

Witam,

Ostatnimi czasu w moim vito 110 2.3 td rozsypały się ślizgi rozrządu co unieruchomiło silnik. Mechanik wymienił cały rozrząd, wymienił również kółko napędowe pompy wtryskowej. Samochód jeździ bez problemu, spalanie nawet minimalnie spadło, jednak klekotanie motoru (szczególnie na wyższych obrotach) jest zupełnie inne niż było, na pewno chodzi głośniej, dodatkowo na wyższych obrotach pojawia się taki specyficzny metaliczny dźwięk. Mechanik twierdzi, że to wszystko przez to, że zmienił kąt pompy. Zmienił go, ponieważ przed zmianą nie mógł odpalić auta. Twierdzi również, że to nic groźnego dla silnika i jest wszystko ok. I tutaj pojawia się moje pytanie - czy na pewno nie mam się o co martwić?
bejronix
Nowicjusz
 
Posty: 23
Rejestracja: 03 Sty 2008, 19:13

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Co zrobić kiedy auto odmawia posłuszeństwa? Co zrobić kiedy auto odmawia posłuszeństwa?
    Patrząc na samochód w pierwszym momencie zachwycamy się jego linią, doceniamy parametry silnika, cieszą nas wygodne fotele i niesamowity dźwięk wydobywający się z zestawu audio. Wszystkie te elementy wpływają na komfort ...
    Legalizacja gaśnicy potrzebna czy nie? Legalizacja gaśnicy potrzebna czy nie?
    Wprowadzono mi pewien mętlik w głowie. Niedawno zostałem zatrzymany do rutynowej kontroli drogowej. Policjant kazał mi pokazać gaśnice. Oczywiście na gaśnice nie mam legalizacji bo się skończyła, a zapomniałem zrobić. Policjant ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      passat b5 german style
      Monster Truck Rock Star, 11
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda