Volvo V40 Aktualizacja navi

21 Sie 2020, 20:35

Posiadam Volvo V40 2014r. Czy jest jakiś sposób żeby samodzielnie zaktualizować mapy w nawigacji. Dodam że próbowałem ściągnąć ze strony Volvo jakieś aktualizacje ale niestety nic nie działa! Bardzo proszę zacne grono fachowców z tego forum o pomoc i jakieś porady gdyż jestem zielony w tym temacie!
Christofolos
Nowicjusz
 
Posty: 10
Zdjęcia: 0

24 Sie 2020, 08:49

Pierwsze to musisz sprawdzić dokładnie jaki masz system i wersję aktualizacji danej mapy.

U ciebie może być mapa jeszcze z samochodów starszych niż rok modelowy 2014 (tydzień 46 roku 2013) i ona dostępna jest jako opcja zakupu indywidualnych pakietów map u dealera Volvo. Nie da się tu jej ściągnąć ze strony i zainstalować samemu. Koszt nie jest mały z tego co się orientowałem jakiś czas temu a i tak najnowsza mapa w takiej aktualizacji miała już dwa lata więc średnio się opłacało.

Jak masz auto po tej dacie czyli po 2014 roku i MapCareTM to jest opcja nieodpłatnej aktualizacji mapy.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9774
Zdjęcia: 34

24 Sie 2020, 10:32

Bardzo dziękuję za odpowiedź! Auto mam z grudnia 2014 i z tego co się orientuję rocznik modelowy to 2015! Na panelu mam juz globusik więc raczej Sensus Navigation.Ale jak juz wspomniałem jestem zielony w temacie,wiec to tylko moje przypuszczenia.Niestety wersja mapy 31676528 AA HERE którą posiadam nie pokrywa się z wersją 32319053 dostępną na stronie Volvo. Ale nawet pomijając niezgodność wersji problem jest taki że którą bym aktualizację nie próbował pobrać to każdy plik ma wielkość 2,3mb,czy to jest Europa, Afryka, Ameryka ,itp (bo próbowałem już pobrać na próbę coś innego) to zawsze plik pobiera mi tylko 2,3mb!
Christofolos
Nowicjusz
 
Posty: 10
Zdjęcia: 0

23 Wrz 2020, 07:45

Temat ogarnięty,okazało się że miałem jakies problemy z Windows. Po zainstalowaniu systemu na nowo pobieranie poszło bez problemu. Mapy udało się zaktualizować! Temat uważam za zamknięty! Dzięki! :ok:
Christofolos
Nowicjusz