
Łokoj napisał(a):Ok argumenty? proszę bardzo..
ale miałem na myśli konkurentów, że są takie złe...
Łokoj napisał(a):natomiast 122 bez kompresora kwestia napinacza i łańcucha rorządu ok 800 zł
800zł to się nie wyrobisz w markowych częściach - to tak jak napisać, że wielowahacz do B5 zrobisz za 700zł. Ostatnio robiłem rozeznanie do zestawienia z Leona + wspomniane 3k jak się olewa
P.S
W woli ścisłości w 2,0FSI zawodzi elektronika sterująca silnika, zawodzi moduł komfortu, uszkodzeniu ulega kolumna kierownicza i np. co bardzo niebezpieczne było w B5 i zostało w B6 zawodzi serwo hamulcowe i nagle zostajesz bez hamulców. Już nie wspominając o takich pierdołach jak moduły doświetlania zakrętów, przetwornice ksenonów, awarie elektronicznego ręcznego, czy wypalające się LEDY z tyłu.Tak na szybko
