Ten komis niedawno rozpoczął działalność (październik 2016).
Tutaj masz rózne eksportujące z Danii:
[link do mobile.de wygasł]Generalnie takie komisy skupują auta z rynku - wszystko co się da, a głównym wyznacznikiem jest cena. Gdyby nie skupili w niskiej cenie, to eksport mało opłacalny, dlatego trochę to średnia sprawa, bo jak ktoś ma super auto, to też w jakiejś niskiej cenie nie sprzeda. Chociaż to różnie bywa, czasami są okazje.
Z tym, że sam widzisz jaki opis w ogłoszeniu. Ja się zastanawiam czy jechać oglądać auto oddalone o 150-200km, od osoby prywatnej, bo zawsze na miejscu coś tam wyjdzie, a tutaj z komisu tyle km ... to bardziej, jeśli nie szukasz idealnej perełki, albo o wszystko wypytasz (tylko czy oni tak do końca wiedzą co sprzedają?). Bo to jakiś odprysk będzie na szybie, na karoserii, trochę rdzy, itp. ... dlatego lepiej znaleźć kilka aut, które interesują, wtedy większa szansa.
Czytałeś opinie?
[link do mobile.de wygasł]W ostatnich latach polscy handlarze odkryli duński rynek, także te komisy eksportujące są przez nich doskonale znane, a okazje (cenowe) raczej szybko z rynku znikają.
O sprowadzaniu poczytaj tutaj:
http://www.auta-z-niemiec.com/oferta/re ... emiec.htmlGeneralnie to nic trudnego, a z Danii jeszcze łatwiej, bo w 10 minut można kupić "tablice wywozowe" - naklejki, "prøvemærker" ... w odpowiednim urzędzie, ale czynny do godz. 14 w dni powszednie.
Naklejki są tanie - 100 koron na dzień, na max. 5 dni, ważne od 00:00 do 24:00.
Briefu nie ma, tylko duński dowód rej., pewnie piszą Brief, żeby było wiadomo o co chodzi.
Generalnie auta z silnikami powyżej 2.0 to średnio się opłaca sprowadzać, przez akcyzę na takie auta - 18,6%.
Informacji o szkodzie w systemie nie ma.
Przebieg by się zgadzał.
Auto wymeldowane w listopadzie 2016.
Było 2 właścicieli, pierwszy do czerwca 2010, drugi od sierpnia 2011 ... auto stało rok wymeldowane (między tym okresem).