Zastępcze autko do 5k

30 Kwi 2017, 14:56

Dzień dobry,

Znalazłem się w trudnej sytuacji z tego powodu zwracam się do was z prośbą pomocy w zakupie nowego autka w cenie czapki gruszek. Jako iż jest to mój pierwszy post witam was serdecznie, przejdźmy do meritum.

Potrzebuję zastępcze wozidełko do pracy za 5000pln w grę wchodzą powiaty Legnicki, Świdnicki, Jaworski, Średzki.. Do pracy śmigam autostradą ok 30km w jedna stronę.

Ogólnie nie znam się na autach i mój światopogląd w tych tematach zamyka się na stereotypach. Znalazłem takie strupki:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Warto zawracać sobie głowę? Czego szukać w tej cenie?
Ostatnio edytowany przez gazobeton, 30 Kwi 2017, 15:36, edytowano w sumie 1 raz
gazobeton
Obserwowany
 
Posty: 2
Przebieg/rok: 26tys. km
Auto: Astra G
Silnik: 1.7DTI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

30 Kwi 2017, 15:11

Odrzuć wszelkie stereotypy i szukaj tego co jest w dobrym stanie. Nie patrz na konkretną markę i model bo nic nie kupisz. W teorii mniejsze auto powinno być w lepszym stanie/troszkę młodsze.

Diesla bym odpuścił, szczególnie jeśli po ponad dwudziestu latach ma 260k przebiegu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jeśli masz blisko to obejrzyj ale nie podpalaj się.
Akurat przy a4 zwróć uwagę na drogie w naprawach zawieszenie - zrobienie "dobrze" przodu będzie kosztowało 1/3 ceny auta
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

30 Kwi 2017, 16:54

Ja bym sobie darował zakup A4 do 5k gdzie samo przednie zawieszenie kosztuje około 1000zł z wymianą.. jeszcze diesel z tym magicznym przebiegiem :lol:

Masz kilka linków:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - przebieg pomijam..
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - takiej 80 możesz szukać bo do 5k kupisz spokojnie ładny egzemplarz jeszcze z pancernym 1.9TDI.
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł] - bardzo rzadka wersja ale swoje spali..