
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Nie mają prawa się ścinać jak masz wszystko ok z geometrią. Opony używane to zawsze wątpliwy temat i o ile kiedyś był problem z kupnem nowych tak dzisiaj masz szeroką gamę. Pozostaje jeszcze kwestia tego skąd pochodzą takie używki itd.słoniu napisał(a):Dlatego najlepiej kupywać opony używane, przynajmniej nie jest ich żal jak się zetną
Dzwina sytuacja ale zbieżność należało by sprawdzić. Dodatkowo warto przyjrzeć się poprawności montażu tych opon. No i jeszcze kwestia tego czy zmieniałeś je miejscami od pierwszego założenia?swiikrzyy napisał(a):Czy to możliwe, że nagle na dwóch osiach mam złą zbieżność i opony tak się zdzierały?
słoniu napisał(a):Dlatego najlepiej kupywać opony używane, przynajmniej nie jest ich żal jak się zetną
swiikrzyy napisał(a):A kiedy był kolega ostatnio na kontroli geometrii zawieszenia ? Był, to wydruk prosimy do oceny
Do warsztatu który ma urządzenia i tym się zajmuje . Sama zbieżność to za mało . Jest tam kilka innych parametrów do sprawdzenia . Na SKP przejeżdza się przez tzw. płytę zbieżności . Z tym że jest to pomiar orientacyjny obarczony błędem np. przez nieumiejętny przejazd przez nią .swiikrzyy napisał(a):to po prostu chodzi o ustawienie tej zbieżności kół? W sensie jak pojadę do warsztatu sprawdzić zbieżność to to jest to wszystko sprawdzane tak?
swiikrzyy napisał(a):Nigdy nie byłem(na kontroli geometrii zawieszenia). Mam kilkunastoletnie auto, po przynajmniej dwóch stłuczkach.
Ale nie zdawałem sobie sprawy że coś może być nie tak - przechodzi przegląd to znaczy że jest ok xd
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]