Złośliwe zachowanie kierowców.

03 Sie 2010, 21:14

-"Wy jesteście be!"
-"Nie, to Wy jesteście be!"
Po co takie gadanie? Mieszkam obecnie w warszawie i codziennie widzę, że zapier****ją wszystcy :!: Od gości w poszakach, bmkach i na ścigaczach po ludzi w cieniasach i na skóterkach z telepizzy :!:
Wyprzedają z prawej strony, wymuszają pierwszeństwo, przekraczają prędkość, jeżdzą pod prąd, z pasa do jazdy na wprost jadą w prawo i lewo, wyprzedzają na ciągłej i na przejściach. Normalnie jedna przejażdzka wieczorową porą i ubaw po pachy :!: :shock: :shock: :shock:

[ Dodano: 3 Sierpień 2010, 22:17 ]
Oczywiście w "porszakach" :oops:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

07 Sie 2010, 20:08

Siwy600 napisał(a):Takie pisanie to błędne koło, bo ja będę miał swoje racje, a Ty swoje.

A to się uśmiałem, to Ty masz jakieś racje?
Przecież sam napisałeś, że mamy lepsze racje:
Siwy600 napisał(a):Macie lepsze argumenty, ale nie odpuszczę.

Skoro mamy lepsze argumenty, to oznacza, że mamy rację. Skoro tak, to tylko idiota obstaje przy swoim, jednocześnie twierdząc, że druga strona ma lepsze argumenty.
Sorry, nie chcę tutaj wchodzić w określenia i obrażanie, ale sam się zastanów.
Jest jakiś problem, robimy burzę mózgów i wypisujemy argumenty za i porzeciw. Argumenty "przeciw" są lepsze, jest ich więcej, więc chyba będziemy przeciw, a nie za?
Inaczej wychodzi absurd, np.: uważam, że geje i lesbijki mają prawo do małżeństwa, ale występuję w kontrparadzie Młodzieży Wszechpolskiej. Gdzie tu sens i logika?

Siwy600 napisał(a):Więc podsumowując całą tą rozmowę, motocykliści i kierowcy samochodów jeżdżą z dużymi prędkościami, po obu stronach są psychole i wariaci, ale czemu uogólniasz wszystkich motocyklistów i wrzucasz do jednego wora? [/quote"]