Almera n15 szarpie przy dodaniu gazu i redukcji

05 Mar 2013, 12:36

Witam.
Od nie dawna jestem posiadaczem Almery n15 96r pojemność 1.4 87 km. Ogólnie spisuje się dobrze, chociaż ma swoje mankamenty...
Pierwszy to taki że auto przy redukcji biegu szarpie, dokładnie przy redukcji ze znacznej prędkości np. z 60 km/h na 2-gi bieg autko szarpie delikatnie przez chwile
Sytuacja wygląda gorzej kiedy jadę wolno na drugim biegu, albo trzecim (wolno to znaczy na minimalnej prędkości tego biegu) i dodam gwałtownie gazu, samochód mocniej poszarpie przez pierwsze chwile i jest spokój. Moje pytanie jest takie. Jakie mogą być przyczyny takiej usterki i jeżeli jest droga to czy sprawa wymaga pośpiechu w usunięciu usterki, bo nie ukrywam, nie mam dużo kasy na razie i chcę stopniowo ją doprowadzać do porządku.
Druga sprawa to jest taka że jestem młody i to mój pierwszy zakup, dałem się nabrać na sztuczkę z lakierem, w dniu zakupu samochodzik ładniutki tylko porysowany tylny zderzak i spękana farba na przednim, dało się przeżyć, natomiast po nie całym miesiącu, od odebrania samochodu po umyciu dostałem bladej gorączki, zauważyłem że samochód ma mnóstwo odprysków i takich czarnych śladów, wygląda to jak by było brudne, ale nie chce się zmyć. A na tylnych nadkolach zauważyłem zmatownienie lakieru i prześwit rudego zła, tej cholernej rdzy co tak nissany nęka.(Fuszerka jak się patrzy) Moje pytanie do was czy dobry lakiernik się z tym upora?
Pozdrawiam
Michał
Michał94
Nowicjusz
 
Posty: 12
Prawo jazdy: 02 03 1994
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Nissan Almera n15
Silnik: 1.4 16V
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Kierowco, pilnuj ciśnienia w oponach
      Choć wiele osób planuje wakacyjny urlop z dużym wyprzedzeniem, to często w swoich przygotowaniach do podróży nie uwzględnia kontroli stanu technicznego pojazdu. Szczególnie ważna jest kontrola ciśnienia ...