Audi A3, Focus ST, Lancer Sportback czyli auto do 80tys.

Re: Audi A3, Focus ST, Lancer Sportback czyli auto do 80tys.

17 Sty 2009, 21:20

No, może komfortu nie będzie, ale za to w zakrętach nie będziesz z fotela spadał ;pp Oczywiście troszkę komfortu będzie...
piotreq
piotreq
Zaawansowany
 
Posty: 525
Rejestracja: 30 Lis 2008, 21:47
Miejscowość: Bydgoszcz

Re: Audi A3, Focus ST, Lancer Sportback czyli auto do 80tys.

17 Sty 2009, 21:24

Nie martw się, w zakrętach będziesz dobrze siedział w fotelach, bo to auto prawie nie zkręca tylko jedzie prosto
Baqś
 

Re: Audi A3, Focus ST, Lancer Sportback czyli auto do 80tys.

18 Sty 2009, 00:18

Z tego co czytam to nieznalazlem interesujacej oferty moze po za a3 ;] osobiscie polecilbym ci bmw 325 lub 330 e90!!http://moto.allegro.pl/item532700581_bmw_e90_325i_pelna_opcja_2006_jasne_skory_okazja.html

Nieprzepadam za tymi starszymi modelami bmw ale te nowsza sa genialne!!
ale jak ja bym mial wydac takie pieniadze na auto to kupiłbym to!!!http://moto.allegro.pl/item530106620_mitsubishi_lancer_evo_9_rok_2006_zobacz.html ;];];];]
Szawi
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 17 Sty 2009, 23:55
Miejscowość: chełmno

Re: Audi A3, Focus ST, Lancer Sportback czyli auto do 80tys.

18 Sty 2009, 08:49

Dobra, ale gdyby porównać osiągi...

Audi A3
Silnik: 2.0 TDI 170 km
Prędkość max: 222 km/h
Przyspieszenie: 8.2 sek

BMW 325i
Silnik: 2.5l 218 km
Prędkość max: 245 km/h
Przyspieszenie: 7.0 sek

Mitsubiski Lancer Evolution IX
Silnik: 2.o Turbo 280 km
Prędkość max: ok. 230 km/h
Przyspieszenie: ok. 4.9 sek

Ford Focus ST
Silnik: 2.5 225 km
Prędkość max: 241 km/h
Przyspieszenie: 6.8 sek

Ze względu na słabe osiągi odrzuciłbym Audi A3.
BMW ma troche gorsze przyspieszenie.
I tu zostają Ford i Mitsubishi... Oba mają recaro. Decyzja należy do ciebie... Jak na razie Ford był głównym faworytem, ale nad Mitsu też można się zastanowić...
piotreq
piotreq
Zaawansowany
 
Posty: 525
Rejestracja: 30 Lis 2008, 21:47
Miejscowość: Bydgoszcz

Re: Audi A3, Focus ST, Lancer Sportback czyli auto do 80tys.

18 Sty 2009, 15:13

Piotreq dobrze kombinuje;] to co wybierzesz to zalezy od ciebie ale proponuje ci albo bmw 3 e90 albo lancer-a oba auta sa tak genialne ze ja niewiem co bym wybral ale innej tak dobrej oferty nieznalazlem ja kupilbym cos z tych aut;] prosze o odpowiedz;] moze szukasz czegos troszke innego ??napisz...
Szawi
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 17 Sty 2009, 23:55
Miejscowość: chełmno

Re: Audi A3, Focus ST, Lancer Sportback czyli auto do 80tys.

18 Sty 2009, 16:23

Przejrzalem wszystkie linki ale to sa auta duze, a ja takich nie chce :) Nie chce dlugiego, piecio-drzwiowego auta bo nie jest mi potrzebne. Szukam czegos malego i szybkiego. Nie bede wozil rodziny, psa, mebli ani zwlok w bagazniku ;)

Fajne porownanie i szczerze sklaniam sie jak narazie ku Focusowi, ze wzgledu na moc i cene. A jak doloze do niego jeszcze 25k, zeby wyszlo na rowno z Audi, to fajne rzeczy mozna z nim zrobic. Tak sadze :wink:
Saj
Nowicjusz
 
Posty: 44
Rejestracja: 16 Gru 2008, 20:50
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Apple użyje Lexusów RX 450h w badaniach nad pojazdami autonomicznymi Apple użyje Lexusów RX 450h w badaniach nad pojazdami autonomicznymi
    Dziennikarze Automotive News dotarli do oficjalnych informacji, potwierdzających zamiar wejścia technologicznego giganta z Kalifornii w branżę motoryzacyjną. Wynika z nich, że platformą dla prób prowadzonych przez ...
    Toyota Yaris 1,5 Dual VVT-iE  o mocy 111 KM Toyota Yaris 1,5 Dual VVT-iE o mocy 111 KM
    Nowa Toyota Yaris napędzana jest między innymi produkowanym w Polsce silnikiem benzynowym o pojemności 1,5 l i mocy 111 KM. Motor jest o 10 proc. mocniejszy od silnika 1,33 z poprzedniej wersji modelu. Dzięki temu samochód ...

  • Re: Audi A3, Focus ST, Lancer Sportback czyli auto do 80tys.

    18 Sty 2009, 18:22

    ja jak bym miał tyle kasy to kupił bym sobie Mazda RX-8 REVOLUTION 1.4 231 KM albo Ford Focus ST 2.5 225KM ze wskazaniem na forda
    astonmartin
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Rejestracja: 18 Sty 2009, 17:43
    Miejscowość: Jaworzno

    Re: Audi A3, Focus ST, Lancer Sportback czyli auto do 80tys.

    18 Sty 2009, 18:25

    astonmartin napisał(a):Mazda RX-8 REVOLUTION


    Wyglada sympatycznie, dzieki, przejrze co w trawie piszczy :twisted:
    Saj
    Nowicjusz
     
    Posty: 44
    Rejestracja: 16 Gru 2008, 20:50

    Re: Audi A3, Focus ST, Lancer Sportback czyli auto do 80tys.

    18 Sty 2009, 20:17

    Saj napisał(a):Volvo to prawda, solidna marka ale zdecydowanie za duze. Jeden 'lotniskowiec' juz mialem ;) Tez szukam cos zdecydowanie mniejszego. A Mazda prezentuje sie ladnie ale.. tylko z przodu. Pozatym sklanialbym sie bardziej w strone kompaktow niz aut typowo sportowych poniewaz jednak czasem cos oprocz siatki z zakupami trzeba tym samochodem przewiezc :) Albo kogos ;)


    Była już Mazda RX-8...

    Focus idealnie do ciebie pasuje...

    Spójż jeszcze te:

    Impreza...
    Może mała nie jest, ale po tuningu i 400km
    [link wygasł]

    Amerykańskie
    Infinity G35
    [link wygasł]

    Nissan 350Z
    [link wygasł]
    piotreq
    piotreq
    Zaawansowany
     
    Posty: 525
    Rejestracja: 30 Lis 2008, 21:47
    Miejscowość: Bydgoszcz

    Re: Audi A3, Focus ST, Lancer Sportback czyli auto do 80tys.

    18 Sty 2009, 22:21

    Byla Mazda 6, RX-8 wyglada calkiem niezle i biore ja pod uwage. Subaru wyglada bajecznie to prawda, ale jest duze a pozatym nie chce samochodu z silnikiem 400 koni bo sie zabije :) A 350Z brzydki dla mnie jak jasna cholera ;)
    Saj
    Nowicjusz
     
    Posty: 44
    Rejestracja: 16 Gru 2008, 20:50

    Re: Audi A3, Focus ST, Lancer Sportback czyli auto do 80tys.

    19 Sty 2009, 16:19

    Fakt moje przeoczenie... No to na twoim miejscu wziął bym Focusa...
    Dokupisz sobie jeszcze do niego niezłe audio i jakieś kosmetyki dla żony/dziewczyny
    piotreq
    piotreq
    Zaawansowany
     
    Posty: 525
    Rejestracja: 30 Lis 2008, 21:47
    Miejscowość: Bydgoszcz

    Re: Audi A3, Focus ST, Lancer Sportback czyli auto do 80tys.

    19 Sty 2009, 23:17

    piotreq napisał(a):jakieś kosmetyki dla żony/dziewczyny


    Jak bym mial zone albo dziewczyne to nie potrzebowalbym Focusa :twisted:

    Szczerze po przemluceniu tematu przez pare dni odrzucilem jedno z glownych kryteriow, a mianowicie, ze auto musi byc 3 drzwiowe. Przegladam Mazdy, jezdze teraz nimi troszke i robi mi sie cieplo jak wsiadam. Btw, 6 wyglada.. pieknie.
    Saj
    Nowicjusz
     
    Posty: 44
    Rejestracja: 16 Gru 2008, 20:50

    Re: Audi A3, Focus ST, Lancer Sportback czyli auto do 80tys.

    20 Sty 2009, 13:38

    Trudy wybór,Foca szybka i piekna,EVO IX jak i Subaru mają znakomitą trakcje,uklad kierowniczy i są dosc uniwersalne ale RX8 z silnikiem wankla, to jest coś :D
    Mimo wszystko ja bralbym chyba Focusa... :D
    Jezeli chodzi o 3-drzwiowe to kilka nowych propozycji:
    -Infinity G35
    -Supra :D
    -Saab 93
    -Chrysler Crossfire
    -Eclipse
    -Mustang
    -CLK
    marcin94
    Aktywny
     
    Posty: 395
    Rejestracja: 29 Gru 2008, 16:56
    Auto: Stanced BMW 330d
    Paliwo: Diesel
    Skrzynia biegów: Automatyczna

    Re: Audi A3, Focus ST, Lancer Sportback czyli auto do 80tys.

    20 Sty 2009, 15:32

    Evo i Subaru odrzucilem, najpiekniejsze samochody na swiecie ale spalanie tylko na arabska kieszen a ja na petrodolarach nie siedze :wink:

    Mustang j/w, Saab duzy, CLK to pieniadze z kosmosu, a Infinity ? Wolalbym nie eksperymentowac.

    Czyzby jednak 'Foca' ? :wink:
    Saj
    Nowicjusz
     
    Posty: 44
    Rejestracja: 16 Gru 2008, 20:50

    Re: Audi A3, Focus ST, Lancer Sportback czyli auto do 80tys.

    20 Sty 2009, 15:52

    A jakby tak troche zawezic i wziac Madzie RX8 vs Focus ? Podobne pieniadze, podobne lata, podobny przebieg..

    [link wygasł]

    http://motoallegro.pl/item532567148_fantastyczne_coupe_ford_focus_st_225_st225.html
    Saj
    Nowicjusz
     
    Posty: 44
    Rejestracja: 16 Gru 2008, 20:50
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Infiniti Q50