Auto dla młodego kierowcy do 14-17tyś

02 Maj 2017, 11:57

Sam szukałem kiedyś e30, ale znaleźć to cholerstwo w dobrym stanie jest dosyć ciężko, z reguły tymi samochodami jeżdżą młodzi gniewni, myśle ze poza granicami naszego kraju również :) A i tutaj gdybym szukał e30 to myśle ze najmniejszy silnik, 1.6 i 1.8 podobno dosyć trwałe a nie chciałbym przerabiać na podtlenek gazu :P Przy takim klasyku nie zależałoby mi w ogole na osiągach tylko jak najmniejszym spalaniu. A i tak z ciekaowsci jak z dostępnoscią do częsci?
Bartoszz
Nowicjusz
 
Posty: 40
Prawo jazdy: 01 07 2015
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: A4 B8 2.0tdi

02 Maj 2017, 12:08

Tylko, że 316 to klasykiem chyba nie będzie :D
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

02 Maj 2017, 12:14

O dziwo 316 jest bardziej poszukiwane od 318
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

02 Maj 2017, 12:34

Wydaje mi sie ze im mniej mocy tym mniejsze zainteresowanie młodymi, bo gorzej tym latac bokiem :P Czyli 1.6 i 1.8 w e30 to dobre silniki a co myślicie o e34 i 1.8? Tak wiem ze tutaj juz wieksza buda i moze być mułowaty, ale to ma byc klasyk w tym przypadku :P
Bartoszz
Nowicjusz
 
Posty: 40
Prawo jazdy: 01 07 2015
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: A4 B8 2.0tdi

02 Maj 2017, 12:40

Nie do końca... Te najmniejsze silniki są najtańsze na rynku wtórnym więc kupują je głównie biedne Sebixy, co nie stać na nic, ale znaczek musi być. Więc nie dość, że są zakatowane bo trzeba pod liceum spalić jednego lacza, to dodatkowo nie dbali, bo części drogie. Oczywiście piszę ogólnikowo, bo zawsze zdarzy się dobry egzemplarz, ale moim zdaniem bez sensu pakować się w RWD z takim mułem, bo spali tyle co 2.0, gorzej brzmi i wcale nie jedzie a inne części jak amortyzatory, czy chłodnice są praktycznie tak samo drogie.

E34 jest segment wyżej, więc nieco droższe w utrzymaniu będzie.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

02 Maj 2017, 12:50

A może 324d? :naughty:
Przed chwilą z ciekawości spojrzałem na ceny e30 w cabrio i wypadłem z butów :shock:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14071
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wymiana baterii w elektronicznym kluczyku - Toyota
    Dzisiaj przyszedł czas na wymianę baterii w elektronicznym kluczyku. Przed wyłączeniem zapłonu przyciskiem otrzymałem informację o niskim stanie naładowania baterii w kluczyku i na zegarach wyświetliła się kontrolka w kształcie ...

02 Maj 2017, 12:54

mike napisał(a):Przed chwilą z ciekawości spojrzałem na ceny e30 w cabrio i wypadłem z butów


Miałem znajomego, co w E30 rozbierał silnik i tłoki w oliwie maczał przez całą zimę, żeby się nie zastały :D Jeździł tylko na zloty i konkursy, białe cabrio... Cud miód.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

02 Maj 2017, 13:20

hmmm cabrio na zime troche nie praktyczne :P Tutaj hardtopa nie ma, raczej sedan albo coupe ale znów coupe wybierają mlodsi :P
Bartoszz
Nowicjusz
 
Posty: 40
Prawo jazdy: 01 07 2015
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: A4 B8 2.0tdi

03 Maj 2017, 14:09

Swoja droga cabrio jest cholernie drogie :P
Bartoszz
Nowicjusz
 
Posty: 40
Prawo jazdy: 01 07 2015
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: A4 B8 2.0tdi