Auto nowe lub z wyprzedaży rocznika do 90tys zl

Auto nowe lub z wyprzedaży rocznika do 90tys zl

02 Lut 2012, 13:57

Witam!
Poszukuje autka nowego badz z wyprzedaży rocznika 2011 do 90tys zl!
Autko powinno byc w miare ekonomiczne ale nie musi byc to diesel, nie musi byc duze lecz by bylo fajnie wyposazone! Osobiscie zachwycony jestem Citrenem Ds4 tylko czy bedzie to dobry wybor?
Moze przyblizycie mi jakas alternatywe?

Pozdrawiam
maniek_srem
maniek_srem
Nowicjusz
 
Posty: 46
Rejestracja: 11 Mar 2009, 14:40

Re: Auto nowe lub z wyprzedaży rocznika do 90tys zl

02 Lut 2012, 15:28

A moze cos uzywanego z wyzszej polki?

[link wygasł]

Z nowych moze Subaru Impreza 2.0 boxer diesel? Swietne prowadzenie, swietny naped 4x4.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Rejestracja: 06 Lut 2011, 19:53
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

Re: Auto nowe lub z wyprzedaży rocznika do 90tys zl

02 Lut 2012, 18:52

ze stylowych mniejszych aut oto może mini coutryman?

albo jakiś suv np. kia sportage albo hyundai ix35?
luck112
Początkujący
 
Posty: 127
Rejestracja: 02 Maj 2009, 14:32
Miejscowość: Wręczyca Wielka
Prawo jazdy od: 10 02 2013
Auto: Renault Scenic III

Re: Auto nowe lub z wyprzedaży rocznika do 90tys zl

02 Lut 2012, 19:11

jeśli nie musi być duże to proponuję Nowego Hyundaia i30 2012 w maksymalnej wersji wyposażenia
z dieslem 1,6/128KM bądź benzyną 1,6 GDI/135KM pod maską z ksenonami, nawigacją, kamerą cofania itd - akurat wyjdzie 90k
własnie pare dni temu podane zostały ceny:
http://i30.hyundai.pl/public/pdf/Hyundai_i30_cennik.pdf

w wersji europejskiej grill jest taki jak w tym brązowym z galerii z linku:
http://autokult.pl/2012/02/01/nowy-hyun ... -na-salony
Ostatnio edytowany przez dzida, 02 Lut 2012, 20:22, edytowano w sumie 1 raz
Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

IS 200 by dzida
lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 14222
Zdjęcia: 113
Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Auto nowe lub z wyprzedaży rocznika do 90tys zl

02 Lut 2012, 19:16

W naszym kraju najlepiej jest kupić coś z grupy VW a najlepiej AUDI, jakiś dziwny kult :?

Jednak ja polecam:
HONDA CIVIC najlepiej z silnikiem 1,8. Dobrze się składa ponieważ obecny model zostanie w tym roku zmieniony wiec "dzisiejsza" wersja jest dopracowana.
VW GOLF podobnie jak honda.
SUZUKI SX4.

Francuz...... musisz zobaczyć jakie są ceny używanych kilkuletnich-DRAMAT, do 10,000zł :!: C5, LAGUNA II, P307 itd :D Co nie znaczy, że są to złe samochody, ale taki jest rynek :?


Osobiscie "żab" się nie boję, ponieważ sam zajmuję się naprawami :D i tym samym moge korzystac z promocji na auta rodem z Francji :lol: :lol: :lol: :lol:
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Rejestracja: 22 Gru 2011, 21:37
Auto: citroen, chevrolet

Re: Auto nowe lub z wyprzedaży rocznika do 90tys zl

02 Lut 2012, 19:39

lol, jak kupisz kilkuletniego francuza za tyle to musisz spodziewać się, że często będziesz go naprawiał.
Ciut powyżej 10tys. zł można znaleźć wymienione przez Ciebie w ubogich wersjach z 2001r.
Szczególnie, że kumpel rok temu za 9 letnie 307 2.0 HDI w dobrym stanie dał 18tys. zł.
Tyle kosztują też porównywalne japończyki czy auta niemieckie(poza VW) więc nie wiem gdzie tu dramat :lol:
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Opel ADAM mały elegancki samochód miejski Opel ADAM mały elegancki samochód miejski
    Firma Opel wraz z całkowicie nowym pojazdem ADAM po raz pierwszy wprowadza na rynek mały elegancki samochód miejski, a tym samym toruje swojej marce drogę do rozwoju w modnym segmencie A. Opel ADAM łączy w sobie śmiałą ...
    Poradnik kupującego #1 - Lexus IS XE10 mk1 (1999-2005) Poradnik kupującego #1 - Lexus IS XE10 mk1 (1999-2005)
    Geneza Lexus IS pierwszej generacji dostępny był początkowo jedynie jako sedan z dwulitrowym silnikiem. W 2001 roku do oferty wprowadzono wersję kombi o nazwie SportCross oraz wersję IS 300 z legendarnym silnikiem 2JZ. Modernizacje: ...

  • Re: Auto nowe lub z wyprzedaży rocznika do 90tys zl

    02 Lut 2012, 20:43

    Lexusik fajny ale juz raz sie nacialem na starsze ale bardziej luksusowe i teraz nawet nie moge tego sprzedac!
    KIA sportage hmmm jade w poniedzialek ogladac zobaczymu ix35 drogi i niezbyt piekny a mini poza zasiegiem!
    Nad hyundaiem sie zastanowie bo jest to fajna opcja, coprawda silniki nie porywaja osiagami ale autko godne uwagi!
    Co do golfa i civica, stosunek cena/wyposazenie - 10/1.
    Ale jeszcze nic nie przesadzam

    pozdrawiam
    maniek_srem
    maniek_srem
    Nowicjusz
     
    Posty: 46
    Rejestracja: 11 Mar 2009, 14:40

    Re: Auto nowe lub z wyprzedaży rocznika do 90tys zl

    02 Lut 2012, 20:48

    Jakiego dokadnie samochodu szukasz? Czy może być 3 - drzwiowe coupe , czy szukasz samochodu rodzinny o komfortowym zawieszeniu?
    Libre
    Aktywny
     
    Posty: 336
    Rejestracja: 28 Cze 2010, 11:17
    Miejscowość: Sosnowiec
    Auto: Seat Ibiza

    Re: Auto nowe lub z wyprzedaży rocznika do 90tys zl

    04 Lut 2012, 02:31

    Autko fajnie jak by bylo w miare komfortowe bo bedzie tym jezdzil glownie moj ojciec ale nie musi byc duze bo max ta beda wchodzic na "rodzinne" wyjazdy 3 co sie zadko zdarza w moim wieku taki wyjazd :D

    Chodzi o autko w miare wygodne, nowe, z fajna dynamika lecz bez zapotrzebowania na 15l/100km!
    maniek_srem
    maniek_srem
    Nowicjusz
     
    Posty: 46
    Rejestracja: 11 Mar 2009, 14:40

    Re: Auto nowe lub z wyprzedaży rocznika do 90tys zl

    04 Lut 2012, 10:41

    HONDA CIVIC 1,8 silnik posiada zmienne fazy rozrzadu przy spokojnej jeżdzie pali malo a jak trzeba to pokazuje pazur :D

    Co ciekawe "dzisiejsza" jednostka 1,8 to nic nadzwyczajnego, wcześniej ta marka dysponowała silnikiem 1,8 z mocą 190KM bez turbo!!! ale to tak na marginesie
    robbydzia
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 440
    Rejestracja: 22 Gru 2011, 21:37
    Auto: citroen, chevrolet

    Re: Auto nowe lub z wyprzedaży rocznika do 90tys zl

    04 Lut 2012, 20:28

    jak już wspomnieliśmy o francuzach to można spokojnie wyrwać w tych pieniądzach auta po prezydencji - czyli wypasione 508 :)

    Ponadto jeśli akceptujesz troszkę niższe wyposażenie na korzyść auta nowego to na wyprzedaży rocznika pewnie też coś znajdziesz jeszcze!
    Pzdr from ŁDZ,
    Basiu

    Peugeot 107 RC
    ArcherPAF
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 61
    Rejestracja: 19 Lis 2011, 15:45
    Miejscowość:
    Prawo jazdy od: 18 11 2006
    Przebieg/rok: 14tys. km
    Auto: P 107 RC
    Silnik: 1.0 +
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007

    Re: Auto nowe lub z wyprzedaży rocznika do 90tys zl

    04 Lut 2012, 21:34

    Nad honda musze sie zastanowic jeszcze, przejechac sie do salonu. Zobaczymy czy na firme cos ciekawego zaproponuja.
    Co do 508 zakochalem sie w wersji GT [mialem okazje jezdzic] ale cena 150tys troche odstrasza!!!
    A biedniejsze wersje na 16 czy 17 calowych felgach wygladaja slabo.
    maniek_srem
    maniek_srem
    Nowicjusz
     
    Posty: 46
    Rejestracja: 11 Mar 2009, 14:40

    Re: Auto nowe lub z wyprzedaży rocznika do 90tys zl

    04 Lut 2012, 22:25

    A może warto przyjrzeć się DS5 ?
    Startuje od 99tys. zł ale myślę, że jak to w Citroenie można wywalczyć ciekawy rabat lub jeśli nie jakieś auto podemonstracyjne.
    Jasiek90
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2899
    Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
    Miejscowość: Zawichost
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
    Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    Re: Auto nowe lub z wyprzedaży rocznika do 90tys zl

    04 Lut 2012, 23:18

    Jak na firmę to pewnie leasing cie interesuje. To bym VW też odwiedził bo mają ciekawą tutaj ofertę. Co do ceny i wyposażenia o czym wcześniej wspomniałeś to można by polemizować. Nie wiem czy faktycznie patrzyłeś czy też stereotypem kierujesz się w tej kwestii. Tym bardziej teraz na wyprzedaży rocznika.
    Gufi
    Aktywny
     
    Posty: 290
    Rejestracja: 03 Lut 2009, 00:46

    Re: Auto nowe lub z wyprzedaży rocznika do 90tys zl

    05 Lut 2012, 02:11

    Z takich ładniejszych i stylowych (choć bardziej awaryjnych) samochodów to

    Kia Optima
    [link wygasł]

    Alfa 159
    [link wygasł]

    i oczywiście Giulietta :wink:
    [link wygasł]

    Lancia Delta
    [link wygasł]
    Libre
    Aktywny
     
    Posty: 336
    Rejestracja: 28 Cze 2010, 11:17
    Miejscowość: Sosnowiec
    Auto: Seat Ibiza
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      S2020005
      GTP Light