Mam kilku znajomych z dodgami i chryslerami i to już nie czasy komuny, żeby był problem z dostępnością części
Nie mam pojęcia na ile SRT4 różni się częściami od zwykłego. JEśli jest nie wiele zmian to większość części będzie w kosztach standardowego europejczyka. To na co na pewno warto zwrócić uwagę to skrzynia biegów bo podobno nie należały do najbardziej udanych a to akurat jedna z tych rzeczy, która potrafi pociągnąć po kieszeni. Wystarczy spojrzeć na ceny uzywanych skrzyn na allegro. OStatnio znajomy w chevrolecie cruzie, który wydaje się europejskim lanosem miał problemy ze skrzynią i okazało się, ze akurat skrzynia nic wspolnego nie ma z oplem i koszt wyniosł ~4k
Do standardowego 2,4 gaz bez problemu a srt4 wydaje mi się różni się tylko dołożoną turbiną wieć też nie powinno być problemu. Tym bardziej, ze to r4 więc gaz nie będzie drogi.
Wersje przedliftowe tj. przed 2009 w środku mają dramat jeśli chodzi o plastiki. Z resztą taki urok tych budzetowych amerykancow. JEśli siedziałes w 300c to tu będziesz miał identyczny plastik w środku.
Mam nadzieję, że ktoś bardziej obeznany w temacie tego modelu Ci coś pomoże.