Kupiłeś za krótki czujnik - musisz go wymienić na taki sam jak miałeś. Zapewne jak przyłożysz jeden do drugiego, to będzie różnica w ich długościach i to zapewne na gwincie.
Konsekwencją może być, że ciśnienie wypcha ten czujnik, a co za tym idzie zaczniesz podczas jazdy tracić płyn chłodzący. Jeżeli jest czujnik poziomu cieczy chłodzącej ( sprawny ) to zaświeci ci się
kontrolka i wówczas musisz się zatrzymać. Gorzej, jak takiej kontrolki nie masz - płyn wycieknie z chłodnicy, a ty tego nie zauważysz, wynikiem czego może być zatarcie silnika. I może być tak, że nawet wskazówka temperatury płynu nic ci za bardzo nie pokaże, że coś jest nie tak. Może też zaświecić się kontrolka silnika, ( jak masz steronik ECM, bo nie napisałeś jakie to auto ) która zasygnalizuje, że jest coś nie tak z silnikiem - w tym przypadku może ( a nie musi ) pkazać się błąd temperatury cieczy chłodzącej.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...