Ford Focus czy Volkswagen Golf IV

02 Maj 2012, 16:30

206 - dosyć często problemy z tylnym zawieszeniem. Z reguły kończy się regeneracją belki, albo nową. Ten typ tak ma. Focus faktycznie z rdzą miewają kłopoty bo widzę. Golf wygórowana cena... może, ale z czegoś to wynika.
Gufi
Aktywny
 
Posty: 290

02 Maj 2012, 18:09

Oprócz Focusa i Golf i Astra mają tylną belkę więc czynienie z tego problemu tylko Peugeota jest co najmniej dziwne tym bardziej, że to koszt regeneracji to 700-800zł a więc znacznie niższy niż remontu skrzyni biegów w Golfie IV która jak wiadomo często lubi odmówić posłuszeństwa.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

02 Maj 2012, 18:41

Tylko za takie pieniądze to bym nie regenerował jej. Coż, być może inni też mają, ale tutaj z zawieszeniem dosyć często jest robota.
Gufi
Aktywny
 
Posty: 290

02 Maj 2012, 18:55

Co 80-100tys. km, dla przeciętnego prywatnego kierowcy auta tej klasy to jakieś 5 lat jazdy.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Test Volvo V90 2018r. D4 190KM Inscription
    Udostępniono mi, w celu przetestowania, Volvo V90 z 2018 r. Samochód ten był w bogatej wersji wyposażenia Inscription oraz posiadał kilka istotnych dodatków. Atutem był dwulitrowy, czterocylindrowy silnik diesla, ...