Golf GTI turbo ocena ogłoszeń

14 Lis 2017, 18:45

Czyli Golf V 1,4 mpi, 1,6 albo 1,9 tdi 90 konne ma te same hamulce i zawieszenie co GTI 200 konne? Osobiście wątpie, takie coś to w czasach Golfa III
Poza tym dobre S3 8P to koszt 45 tys to raczej 15 tys wkładać w zawieszenie nie zamierzam :)

Jak dla mnie różnica pomiędzy GTI/Pirelli Edition a S3, Cupra zwykła, R to po prostu mocniejsze turbo i więcej koni i tyle, może hamulce ciut mocniejsze i koła.

Bo chodzą słuchy że nawet Audi Rs7 jest kiepsko prowadzące się.
Kafarr
Początkujący
 
Posty: 85
Prawo jazdy: 17 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Ford Focus mk2
Paliwo: Benzyna

14 Lis 2017, 21:05

Kafarr napisał(a):Czyli Golf V 1,4 mpi, 1,6 albo 1,9 tdi 90 konne ma te same hamulce i zawieszenie co GTI 200 konne? Osobiście wątpie,


Poprawiam się
Hamulce ma inne, zawieszenie ma takie same
BTW "golf v" to nie tylko 1.4mpi ale też 1,4tsi/170 czy 2.0tdi/170, które są standardowymi wersjami
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

14 Lis 2017, 21:36

Niestety jesteś w błędzie
1,4 tsi 170 koni to tzw GT czyli inny rozstaw osi, koła 17stki, zawieszenie sportowe, tak przynajmniej podają na wikipedii,
2,0 tdi 170 to GT Sport też podobne różnice.

Moim zdaniem to jest to samo co w Golfie VII zwykłe 2,0 tdi 150 koni a GTD 2,0 tdi 185 czy ile tam.

Stąd wg mnie GTI też ma skrajnie inne podzespoły i układ jezdny.

Tak więc to nie są standardowe wersje takie jak 1,6 mpi.
Obawiam się że sprężyny i amory nie pasują od zwykłego 1,4 mpi do GT 1,4 tsi 170 konnego.

A jeśli uważasz że nieprawda to znaczy że ktoś źle napisał na wikipedii :)
Kafarr
Początkujący
 
Posty: 85
Prawo jazdy: 17 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Ford Focus mk2
Paliwo: Benzyna

14 Lis 2017, 21:57

No i znowu muszę zburzyć piękne marzenia :(

Wikipedię to sobie... Zarówno 1.4 MPI jak i 1.4 TSI 170 mają ten sam rozstaw osi. Mało tego, rozstaw kół przód i tył też jest taki sam. Koła to koła, bogatsze wersje/mocniejsze silniki mają większe. Amortyzatory zawsze się różnią pomiędzy mocami silników, tak samo jak tarcze i inne tulejki, sworznie czy duperele, ale to nie znaczy że coś jest sportowe albo nie, po prostu bezpieczeństwo tego wymaga (człowiek o masie 50 kg dźwignie mniej, niż ten o masie 100 kg, ale proporcjonalnie wykonają tę samą pracę w podobnym czasie).
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007