Golf GTI turbo ocena ogłoszeń

Re: Golf GTI turbo ocena ogłoszeń

14 Lis 2017, 18:45

Czyli Golf V 1,4 mpi, 1,6 albo 1,9 tdi 90 konne ma te same hamulce i zawieszenie co GTI 200 konne? Osobiście wątpie, takie coś to w czasach Golfa III
Poza tym dobre S3 8P to koszt 45 tys to raczej 15 tys wkładać w zawieszenie nie zamierzam :)

Jak dla mnie różnica pomiędzy GTI/Pirelli Edition a S3, Cupra zwykła, R to po prostu mocniejsze turbo i więcej koni i tyle, może hamulce ciut mocniejsze i koła.

Bo chodzą słuchy że nawet Audi Rs7 jest kiepsko prowadzące się.
Kafarr
Nowicjusz
 
Posty: 23
Rejestracja: 02 Lis 2017, 19:09
Prawo jazdy od: 17 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: nie mam

Re: Golf GTI turbo ocena ogłoszeń

14 Lis 2017, 21:05

Kafarr napisał(a):Czyli Golf V 1,4 mpi, 1,6 albo 1,9 tdi 90 konne ma te same hamulce i zawieszenie co GTI 200 konne? Osobiście wątpie,


Poprawiam się
Hamulce ma inne, zawieszenie ma takie same
BTW "golf v" to nie tylko 1.4mpi ale też 1,4tsi/170 czy 2.0tdi/170, które są standardowymi wersjami
Invi
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2277
Rejestracja: 04 Cze 2016, 16:15
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: S60 2004, Octavia 2013
Silnik: 2.5T, 1.6tdi

Re: Golf GTI turbo ocena ogłoszeń

14 Lis 2017, 21:36

Niestety jesteś w błędzie
1,4 tsi 170 koni to tzw GT czyli inny rozstaw osi, koła 17stki, zawieszenie sportowe, tak przynajmniej podają na wikipedii,
2,0 tdi 170 to GT Sport też podobne różnice.

Moim zdaniem to jest to samo co w Golfie VII zwykłe 2,0 tdi 150 koni a GTD 2,0 tdi 185 czy ile tam.

Stąd wg mnie GTI też ma skrajnie inne podzespoły i układ jezdny.

Tak więc to nie są standardowe wersje takie jak 1,6 mpi.
Obawiam się że sprężyny i amory nie pasują od zwykłego 1,4 mpi do GT 1,4 tsi 170 konnego.

A jeśli uważasz że nieprawda to znaczy że ktoś źle napisał na wikipedii :)
Kafarr
Nowicjusz
 
Posty: 23
Rejestracja: 02 Lis 2017, 19:09
Prawo jazdy od: 17 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: nie mam

Re: Golf GTI turbo ocena ogłoszeń

14 Lis 2017, 21:57

No i znowu muszę zburzyć piękne marzenia :(

Wikipedię to sobie... Zarówno 1.4 MPI jak i 1.4 TSI 170 mają ten sam rozstaw osi. Mało tego, rozstaw kół przód i tył też jest taki sam. Koła to koła, bogatsze wersje/mocniejsze silniki mają większe. Amortyzatory zawsze się różnią pomiędzy mocami silników, tak samo jak tarcze i inne tulejki, sworznie czy duperele, ale to nie znaczy że coś jest sportowe albo nie, po prostu bezpieczeństwo tego wymaga (człowiek o masie 50 kg dźwignie mniej, niż ten o masie 100 kg, ale proporcjonalnie wykonają tę samą pracę w podobnym czasie).
galakty
Stały forumowicz
 
Posty: 4049
Rejestracja: 31 Sie 2012, 10:00
Prawo jazdy od: 23 08 2012
Auto: Megane I PHII
Silnik: 1.6 16V 110
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Koniec kręcenia liczników? Koniec kręcenia liczników?
    Z dniem 1 stycznia 2014 r. weszła w życie nowelizacja rozporządzenia Ministra Transportu w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów. Jedną ze zmian jest zobowiązanie stacji kontroli pojazdów do ...
    Upadek z piątego piętra, a zderzenie z pieszym Upadek z piątego piętra, a zderzenie z pieszym
    Całkowita droga hamowania wraz z czasem reakcji przy prędkości 60 km/h wynosi ok. 50 m. W trudnych warunkach pogodowych, przy oblodzeniu nawierzchni lub opadach śniegu może wydłużyć się kilkakrotnie. Uderzenie w pieszego ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Fiat 124 Spider, 1979 rok, tył
      Alfa Romeo Stelvio
      Mazda rim
      Helikopter - loty wycieczkowe