Honda - Trzy pytania...

17 Maj 2008, 10:13

Witam mam pytanie co może być przyczyną szumu podzczas skręcania kierownicą w lewo. głownie dzieje się to gdy samochud stoi lub podczs bardzo wolnej jazdy np na parkingu. sprawdziłem płyn we wspomaganiu jest dobry.samochód to HONDA Civic ESI 95 rok. Sprawdziłem luz na kierownicy na zgaszonym i włączonym silniku.jest mniej więcej taki sam. i porównałem go z luzem kieronicy w skodzie fabi która ma przejechane 65tys.km i luz jest porównywalny.i wydaje mi się ze jest w normie.ale nurtują ,mnie jeszcze dwie rzeczy a mianowicie: podczas jazdy po naszych drogach, a nie są one najlepsze koleiny te sprawy. czuje że samochód sciąga mi troche w prawo lub lewo w zależnosci czy jestem blisko środka czy pobocza.czy jest to wina niskiego profilu?? jeżdze na 15cal.felgach o szerokosci 195. a druga sprawa to taka że gdy ruszam 1 i ogień z rury :) to przez chwile słychać pisk opon a pod koniec tak jakby coś nie równo brało i troche zczyna drgać czuć to w całym aucie trwa to może 1do 2 sekund. czy to normalne w autach z przednim napędem??
Ostatnio edytowany przez kendzior5 19 Maj 2008, 22:24, edytowano w sumie 2 razy
kendzior5
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Miejscowość: Żywiec
  • 19 Maj 2008, 11:49

    moze się o coś obciera np nadkole albo przegub coś nie domaga juz
    hubert09
    Nowicjusz
     
    Posty: 34
    Miejscowość: z serca

    19 Maj 2008, 18:35

    Całkiem prawdopodobne jest to, że obciera Ci coś. Kolega również w civic'u założył za duże koła i podczas skręcania szura coś. Może weź sobie kogoś, by Ci pokręcił kierownicą, a Ty sprawdź pod samochodzikiem, co coś tam ewentualnie nie obciera.
    GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :)
    Bryann
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1894
    Miejscowość: Jawor
    Auto: Nie mam

    19 Maj 2008, 22:27

    Wina ściągania może być również w profilu drogi. Często są one zrobione w sposób taki, że na środku jest taka jakby górka, a im bardziej na zewnątrz, tym droga jest niżej (złe wyprofilowanie). To może być winą ściągania w tę czy inną stronę. Co do wibracji w całym samochodzie. Jeśli dajesz mu w piz** i koła buksują nie dziw się, że auto się trzęsie....normalka.
    GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :)
    Bryann
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1894
    Miejscowość: Jawor
    Auto: Nie mam
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Kocham sport motorowy - Pascal Brodnicki
      Dzięki rajdom wyciszyłem się i skupiłem na tym, co naprawdę jest ważne w życiu. Rywalizacja jest wspaniała i daje ludziom mnóstwo pozytywnych emocji. Chyba każdy z nas marzy o tym, by kiedyś stanąć na podium - mówi ...