Hyundai I30 sciąga w prawo , zbieżność i wyważenie ok.

17 Lis 2012, 21:31

Witam tak jak w temacie mam problem ze swoim autkiem. Ściąga w prawo. Na początku pomyślałem że ciśnienie w kołach może być nie równe wiec je wyrównałem, poprawiło się niewiele. Podjechałem więc do wulkanizatora aby sprawdzić wyważenie kół, są idealnie wyważone, ale na wszelki wypadek ściągnął odważniki i dał nowe. Problem dalej nie zniknął , oddałem auto do mechanika aby sprawdził zbieżność , coś było nie tak w lewym kole ( 1 stopień), ustawił wszystko. A teraz najważniejsze (wg. mnie bo na tym się kompletnie nie znam) jeżeli auto będzie jechało na luzie to troszkę potrwa zanim zmieni znacząco tor jazdy , natomiast przy miejskich przyspieszeniach momentalnie ucieka w prawo. I tutaj rodzi się moje pytanie , bo opony są nowe, na gwarancji, czy mam sprawdzić coś jeszcze czy je reklamować. Problemu nie było na letnich oponach. Tak jak mówiłem nie znam się za bardzo na tym wiec wolałem napisać ten temat.
Z góry dzięki za pomoc.
Maci3k12
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Mercedes W204 C200
Silnik: 2.2 CDI 136km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

17 Lis 2012, 21:48

Maci3k12 napisał(a):Ściąga w prawo.
Maci3k12 napisał(a):Problemu nie było na letnich oponach.

Przełoz koła na przedniej osi miejscami tzn.prawe kpl kolo/nie opone/na lewą stronę i vice versa.Nie patrz na to ze są kierunkowe.Przejedz się na probę i zobacz co sie będzie działo.Jezeli zacznie ściągac w drugą stronę to chyba wiesz o co biega... :(
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6173
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

21 Lis 2012, 12:15