JAK PODŁĄCZYĆ REGULATOR DO TEGO RUSKIEGO ALTERNATORA

18 Wrz 2011, 07:03

Witam wszystkich serdecznie i proszę o pomoc w podłączeniu regulatora 6d do alternatora. Regulator posiada dwa wyjścia ozn 15 i 67. Z góry dziękuję za szybką pomoc.
yorgen
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: peugeot 106 II

18 Wrz 2011, 08:47

Najlepszy byłby oryginalny regulator.Do 15 podłączasz plus po stacyjce a 67 do wzbudzenia/szczotek/.
Pamiętaj o masie/-/.
kant95
Zaawansowany
 
Posty: 695
Miejscowość: lublin
Prawo jazdy: 01 01 1981
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

18 Wrz 2011, 10:11

Wczoraj byłem u elektryka zapytać i oznajmił mi iż sam tego nie podłączę i najlepiej abym podjechał do niego ciągnikiem......... Szkoda słów. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
yorgen
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: peugeot 106 II

18 Wrz 2011, 21:09

Rosjanie nie produkowali alternatorów do ciągników które miały podłączony plus po stacyjce.
Trzeba się zorientować czy to jest alternator 6 czy 9 diodowy ?
Czy jedna szczotka jest zwarta do masy?
Jakie są oznaczenia na regulatorze napięcia?
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704

19 Wrz 2011, 22:19

Proponowałbym z większą uwagą przeczytać pytanie i odpowiedź.
kant95
Zaawansowany
 
Posty: 695
Miejscowość: lublin
Prawo jazdy: 01 01 1981
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Moc zamknięta w żelu
    Pierwsze powstały jeszcze w połowie ubiegłego wieku. Obecnie znajdują coraz szersze zastosowanie także jako akumulatory samochodowe. Choć po dziś dzień niektórzy nie potrafią sobie wyobrazić elektrolitu w innej postaci ...