czy coś jeszcze powinienem uwzględnić w pakiecie startowym : filtry, płyny, rozrząd?
i ile orientacyjne może to kosztować ?
kolego , ludzie zachowujecie się jak ....
chcecie zabawkę z napędem na 4 koła , duze koła tak
czy za 10 tys. zł chcecie kupić hybrydę
![Question :?:]()
z 4 elektrycznymi silnikami od miksera ?
przecież te stare auta /bo lata 90 to stare auta / mają dwa razy więcej mechanizmów
które były eksploatowane EXTREMALNIE - więc potrzebne bedą nie płyny ,oleje , opaski , węże
ALE przeguby, wały, naprawy dyfrów ,sprzegieł , skrzyn biegów , przymordowanych silników itp
to że np; wycieraczki sie zacinają, lub zamki drzwi nie działają, a drzwi ocierają o próg to PIKUŚ
a ile to bedzie kosztowało - Bóg jeden wie - każde auto inne i inaczej mordowane
i nie wiemy kto jak umie kluczami robić
![Wink :wink:]()
Cena około 5 tys. Autko polecane przez znajomego. 6 lat temu ściągnięte z Niemiec w Polsce jeździło tylko po asfalcie. Podobno w bardzo dobrym stanie
kolego wierzysz w takie bujdy
![Evil or Very Mad :evil:]()
przecież juz dobre ma swoją cene, co dopiero bardzo dobre
Kolego- dobry sam tylny most kosztuje ok 5 tysi
![Sad :(]()
ps. jeszcze jedno- wiesz ile traci na wartości auto zalane wylaną rzeką ?
zobacz jakiś rajd terenowy i popatrz ile razy - 90 % mechanizmów jest przytapianych -
a przeciez nie są one potem rozbierane na detale i czyszcone jak zegarek - tylko nowy olej,
lub kolejna porcja smaru i dalej chyba że juz nie może lub NIEOPŁACALNE naprawy
to karcher i picowanie i do ludzi
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych