Jakie auto 4x4 kupić

20 Maj 2012, 17:20

Podłącze się pod temat, poszukuje samochodu terenowego do max 20tys zł.
W marcu przyszłego roku jadę na wyprawę Maroko - Sahara Zachodnia - Północna Algieria (ok 1,5miesiąca). Plan jest taki, żeby od momentu dostania się do Afryki unikać asfaltu. Na początku 1,5tys tylko plażami, później na przełaj po piachu i kamieniach.
Poszukuje na ten wyjazd samochodu i chciałbym go kupić już teraz ponieważ muszę nauczyć się nim jeździć :]
Musi to być diesel i dobrze gdyby jak najmniej palił (w Afryce paliwo jest tanie, lecz będę nim do tego wyjazdu jeszcze przez pół roku jeździł po polsce ).
Fajnie żeby był jak najmniej awaryjny bo może nie być gdzie go tam naprawić.
Nie znam się kompletnie na tych samochodach;/
Moglibyście mi polecić jakieś modele za tą cenę (może być niższa :)) na które zwrócić uwagę ?
Gacu
Obserwowany

Prawo jazdy: 07 11 2002
Auto: Audi A4

20 Maj 2012, 17:37

Benior napisał(a):Myślałem o suzuki vitara, samuraj, jimny i eee wrangler

Po suchym czarnym nie nada. I tu przód się dołącza nie tył :wink:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

20 Maj 2012, 20:01

jeśli ma być dla żony i terenówka ze stałym 4x4 to żaden z wymienionych się nie nadaje, żaden nie ma centralnego dyfra, czasem się zdarzają we wranglerach reduktory z fultimem, ale to inna bajka,
w tej cenie kupisz coś z fultimem, na przykład Grand Cherokee, byle nie w dieslu :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

20 Maj 2012, 20:06

Gacu napisał(a):Na początku 1,5tys tylko plażami,
zapomnij, w większości nielegalne
HDJ80 4.2TD ale 20 to bedzie mało, jeśli się nie znasz na mechanice to poznaj się przed wyjazdem,