Jakie auto polecacie? Do 35000.

12 Maj 2010, 18:05

Witam,
zamierzam kupic 4-7 letnia limuzyne dla czteroosobowej rodziny, o cenie nie przekraczajacej 35000. Zalezy mi glownie na tym, zeby auto bylo komfortowe, mozliwie malo awaryjne oraz niezbyt kosztowne w utrzymaniu. Ponizej wypisze kilka samochodow, ktore zwrocily moja uwage. Niestety w kwestiach motoryzacyjnych jestem zupelnie zielony dlatego prosze o doradzenie i wskazanie najlepszej opcji (jestem rowniez otwarty na propozycje spoza ponizszej listy).
Z gory dzieki.

Audi A4
Saab 9-3
Ford Mondeo
Mazda 6
Volvo S40
VW Passat
BMW 320d
Mercedes C220

A, i jeszcze jedno. Najlepiej zeby to byl diesel. :)
Melquiaves
Nowicjusz

Miejscowość: Toruń

12 Maj 2010, 19:03

ja z tej listy wybierałbym między Saabem a Mazdą

Saab to opel vectra z dużo oryginalniejszym designem(nie powinien być drogi w utrzymaniu i ma dobre diesle)
Mazda to bardzo ładne i mało awaryjne auto, nie wiem jak z dieslemi ale słyszałem że w Maździe lepsza benzyna
arek112
Nowicjusz

Miejscowość: WW
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Honda Civic
Silnik: 1.8 140KM + LPG
Rok produkcji: 2007

12 Maj 2010, 21:07

@up: a co sadzisz o volvo s40 ? poczatkowo tez planowalem kupic ale jest troche poza zalozonym przeze mnie przedzialem cenowym. No i jak na pierwsze auto dla mnie, to troche zbyt wypasione.
gajos83
Nowicjusz

Miejscowość: Małopolska

24 Maj 2010, 22:01

W tej cenie znajdziesz S40, jak trafisz na jakiś niezajeżdżony bardzo model, to wygodnie, w miare bezawaryjnie i długo pojeździsz, a jak któryś z mocniejszych silników diesla trafisz to i dość dynamicznie (choć wiadomo, że w zależności od kierowcy to pojęcie względne :)
Przedstawiciel Volvo na Forum
Napisz do mnie jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o samochodach Volvo
coronil
Początkujący

Miejscowość: Warszawa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Pierwszy na świecie elektroniczny panel kontrolny