Kamera do ochrony auta na postoju.

24 Maj 2020, 12:40

Witam. Chciałbym zasięgnąć porady na temat ewentualnego zakupu kamery w celu wskazanym w temacie. Nie wnikając w szczegóły chodzi o to aby zarejestrować ewentualne próby uszkodzenia auta. Samochód stoi na parkingu podziemnym. Nie znam się na takim sprzęcie a to co czytam na ten temat niewiele mi wyjaśnia. Może ktoś coś podsunie?
nippon
Obserwowany
 
Posty: 2

24 Maj 2020, 14:10

Jaki masz budżet i czy będzie tą kamerę wykorzystywał jako wideorejestrator?

Tak czy inaczej będziesz musiał ją przypiąć w samochodzie za przednią szybą i pamiętać żeby auto stawiać przodem do wyjazdu :)

Jak samochód potrafi dłużej stać na parkingu bez jazdy to proponuję kupić jakiś porządny power bank i do niego podłączać na czas postoju kamerkę żeby odciążyć akumulator.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9722
Zdjęcia: 34

24 Maj 2020, 18:56

Dziękuję za odzew.
Wiem że budżet jest istotny ale póki co nie podam. To nie mój samochód i ten sprzęt nie będzie dla mnie. Gdybym miał konkretne propozycje to zyskał bym pewne rozeznanie.
Raczej nie ma potrzeby aby urządzenie pracowało jako wideorejestrator. Choć zdaje się, że większość urządzeń to właśnie wideorejestratory z trybem parkingowym.
Auto będzie zatem stało przodem do kierunku jazdy choć mniemam, że takie urządzenie montowane na przedniej szybie będzie konkretnie wyeksponowane i dobrze widoczne.
A taki "porządny" powerbank ile czasu może uciągnąć takie urządzenie?
nippon
Obserwowany
 
Posty: 2

25 Maj 2020, 09:14

nippon napisał(a):Raczej nie ma potrzeby aby urządzenie pracowało jako wideorejestrator.
OK, ale i tak pewnie będzie ta osoba musiała kupić jakiś wideorejestrator bo tu inna kamera raczej nie sprawdzi się. Proponuję w tym przypadku szukać takiej kamerki z jak najszerszym kątem widzenia.
nippon napisał(a):A taki "porządny" powerbank ile czasu może uciągnąć takie urządzenie?