Kolejny samochód do 15k

Kolejny samochód do 15k

11 Wrz 2017, 10:32

Witam wszystkich

Potrzebuje rady związanej z zakupem nowego samochodu

Przez ostatnie 2 lata jeździłem zafira A 1.6 niestety odmówiła posłuszeństwa.
Jako, że przyzwyczaiłem się do niej wolałbym znaleźć coś gdzie nie "jeździ się tyłkiem po ulicy" i nie zahacza głową o sufit (mam 190cm).
Roczne przebiegi gdzieś w okolicach 15tyś,( miasto +trasa) preferowałbym benzynę, 5 drzwiowe.
Budżet to 15k maksymalnie i niestety nie jestem w stanie go zwiększyć.
Czytałem propozycje dla innych podobnych tematów i chyba najbardziej podoba mi się opcja fokusa mk2 i mazdy 3, z większych patrzyłem na forda C-max ale nie widziałem żeby ktoś go polecał. Rozważałem nawet ponowne kupienie Zafiry. Ale na pewno nic większego ani mniejszego niż fokus wcześniej wspomniany ze względu, że często przewozimy trochę bagaży.
Niestety jestem "zielony" jeśli chodzi o samochody i nie chciałbym popełnić jakieś strasznej gafy z zakupem. Samochód będzie sprowadzany prawdopodobnie ze Szwajcarii przez kogoś z rodziny.

Byłbym wdzięczny za wszelkie rady na co mniej więcej się zapatrywać.
furiat
Obserwowany

Auto: Nie mam

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

VW Jetta Hybrid - seryjna wersja w Los Angeles VW Jetta Hybrid - seryjna wersja w Los Angeles
    Volkswagen of America wprowadza na rynek jeden z najbardziej efektywnych samochodów na świecie: nową Jettę Hybrid. Za napęd odpowiedzialne jest oszczędne i przyjazne dla środowiska połączenie nowoczesnego silnika benzynowego ...
    Jak bezpiecznie wykonać manewr wyprzedzania? Jak bezpiecznie wykonać manewr wyprzedzania?
    Wyprzedzanie to niebezpieczny manewr, który polega na przejeżdżaniu obok pojazdu lub innego uczestnika ruchu poruszającego się w tym samym kierunku. W Polsce związane jest to najczęściej z chwilową zmianą pasa ruchu ...

•  
    • Warto przeczytać
    • Scarab Team - Piotr Florczak (Flor)
      Volkswagen Passat, zabudowa bagażnika CarAudio