Kupno sprzedaz samochodu

kupno sprzedaz samochodu

20 Sty 2010, 22:08

Witam.
zakupilem od handlarza samochod. czyli jestem zwolniony z oplaty skarbowej.
jednak teraz chcialbym sprzedac ten samochod innej osobie prywatnej.
zakupilem go za 7000 a chce sprzedac za 9000. osoba ktora go kupi musi oplacic go w urzedzie skarbowym. a czy ja musze wniesc jakas oplate?
seQ
Nowicjusz

Miejscowość: Ciechanów

Re: kupno sprzedaz samochodu

20 Sty 2010, 23:57

jeżeli sprzedajesz go wcześniej niż 6 miesięcy od daty zakupu to różnica w cenie to Twój dochód, który wlicza Ci się do PIT.

O szczegóły jak to rozliczyć musisz zapytać w US bo nie znam się na tym za dobrze.

pozdrawiam

Dariusz Sawicki
pozdrawiam

Dariusz Sawicki

Masz problem z rejestracją samochodu?
Daj znać zajmiemy się tym za Ciebie.
DariuszSawicki
Stały forumowicz

Miejscowość: Wrocław
Auto: Nie mam

Re: kupno sprzedaz samochodu

21 Sty 2010, 22:15

a czy to prawda ze jezeli zakupilem od handlarza to musze koniecznie go przerejstrowac?? troche to bezsensu ale znajomy mi to powiedzial... wiec wole dopytac
seQ
Nowicjusz

Miejscowość: Ciechanów

Re: Kupno sprzedaz samochodu

23 Sty 2010, 22:06

Nie musisz go przerejestrować.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

[S] Prelude V 2,0 / Coupe II 2,0 / 406 Coupe 2,0 / Celica VII 1,8 [S] Prelude V 2,0 / Coupe II 2,0 / 406 Coupe 2,0 / Celica VII 1,8
    Podstawowe kryteria zestawienia: - samochód z nadwoziem coupe - silnik benzynowy i mocy ok. 140KM - manualna skrzynia biegów - modele z ok. 2001r. Wytypowane modele do zestawienia: - Honda Prelude V 2,0 - 133KM ...
    Co należy okresowo sprawdzać w samochodzie? Co należy okresowo sprawdzać w samochodzie?
    Nie znalazłem na forum podobnego tematu, a myślę że może on pomóc innym użytkownikom/kierowcom w ustaleniu tego na co powinni zwracać uwagę okresowo podczas eksploatacji samochodu. O pewnych rzeczach zapominamy czasem ...

•  
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC