Lepsza benzyna do CC

22 Sie 2011, 12:20

Witam.ostatnio moje CC trochę poszło w odstawke i stało pod blokiem,co jakiś czas chodziłem i je odpalalem i robiłem parę metrów.kiedyś odpalilem i skończyła się benzyna,silnik zgasł.poszedłem na stacje paliw z kanistrem i zawsze kupowałem 95 na schelu a teraz zaszalalem i kupiłem schel v-power rejsing (nie wiem jak to się pisze) 100 oktanowej wziąłem chyba 4litry około.wlalem do baku,po paru próbach odpalil bo przewody miał puste,potem parę razy zgasł,potem już chodził ok.mówię zrobię parę metrów sprawdzić czy to paliwo jest lepsze i co się okazuje auto chociaż po długim postoju nigdy tak szybko się nie zbierało i ma power jak nigdy.teraz mam pytanie jeżeli będę jeździł spokojnie tak jak na 95 i wtedy paliło mi 7litrów a teraz jak będę tankował ta co ostatnio wlalem będę miał mniejsze spalanie i będzie mi się to mniej więcej opłacać?proszę o odpowiedz.Pozdrawiam.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

22 Sie 2011, 12:53

seba145 napisał(a): i będzie mi się to mniej więcej opłacać?

Nie.
Wg. mnie to efekt placebo. Wlałeś lepsze paliwo, więc masz wrażenie, że samochód lepiej jeździ. Gdyby ktoś wlał lepsze paliwo, a Ty byś miał zgadnąć, czy jeździsz na zwykłym, czy na ulepszonym, to nigdy byś nie zgadł.

Spalanie będzie podobne, za to paliwo dużo droższe.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

22 Sie 2011, 12:57

no tak to zalozmy że to paliwo nie ma mi dać większych osiagow czy mniejszego spalania.a silnikowi da coś to lepsze paliwo?ale tak szczerze bo ktoś pomyśli że CC i napisze na przypal że nic nie da.