Modyfikator plus ?

06 Lut 2012, 13:36

Kiedyś w pracy jeżdziłem dieslem. Zimą dodawałem taki skandynawski dodatek SKYDD, kupowałem go na Orlenie i nigdy nie miałem problemu z odpaleniem. Teraz radzę Twojego Merca wstawić do garażu, dmuchawa i czekać aż "odparuje". Jeśli chodzi o sprzedaż Bishopa to myśle, że ludzie po różnych smutnych doświadczenia z tzw. ulepszaczami bardzo niechętnie kupują te produkty. Poza tym produktom firmy mocno zaszkodziła głośna sprawa z teflonową podróbką Slick 50. Nadszarpniętą wiarygodność (nawet nie z własnej winy) odbudowuje się zazwyczaj dość długo. No i ludzie często od jakiegoś produktu często oczekują cudu i to natychmiastowego. Niestety w technice cudów nie ma !
Pozdrawiam i życzę szybkiego odpalenia Merca.
ablas2
ablas2
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Miejscowość: Lubuskie

07 Lut 2012, 08:57

Tak,SKYDDA akurat znam,taka kremowa butelka? Tak się nieszczęśliwie złożyło,że zatankowałem na full, jeszcze wtedy gdy było ciepło,i na bank wlałem letniego ON.Jeździłem przecież w latach 90-tych dieslem,i nawet przy -30 st(była taka zima)ON nigdy mi się nie ściął.Teraz auto odpala bez szemrania,pochodzi 10 minut i gaśnie,zamarzły przewody paliwowe,naciągnie glutów i gaśnie.,Myślałem,że nagle Lucas mi nawalił,nie podejrzewałem w życiu,że to wina ON.Nawet facet,który wymienia Lucasy na Boscha,powiedział mi ,by ON wykluczyć,a tu masz!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

02 Sie 2012, 07:38

Zalałem Modyfikator+ do swojego Cruze 1,8. Wg danych miał palić 12,4 lpg/100km a pali 10,8 przy włączonej klimie i bardzo dynamicznej jeździe po mieście czyli prędkości do 150km/h. Tak to jest jak człowiek troszkę zaśpi. Mnie interesowało mniejsze spalanie, nie wzrost mocy ani wydłużenie żywotności silnika. Przejechałem na specyfiku 5000 km i jest oki. Polecam.
Robotron
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 30 11 1994
Auto: Chevrolet Cruze

02 Sie 2012, 08:54

Skoro jestem trochę przypadkiem na forum to napiszę co zdarzyło się mojemu koledze, posiadaczowi C4 1.6 benzyna, którego przed laty też namówiłem na Bishopa. Jakiś miesiąc temu wymieniał olej silnikowy i młody mechanik zajęty rozmowami przez komórkę nie dokręcił korka. W trakcie jazdy korek wyleciał, olej wyciekł do sucha a mimo to kolega, ryzykując zatarciem dojechał do najbliższej stacji benzynowej (ok.2km) zalał nowym olejem, przypadkowo znalezioną śrubą zamknął otwór spustowy i dojechał do domu by następnego dnia zrobić awanturę w punkcie wymiany oleju. Wszyscy się dziwili dlaczego nie zatarł silnika, dlaczego komputer nie zatrzymał auta ? Gdy kolega mi to opowiedział - oboje doszliśmy do tego samego wniosku: to zadziałał Bishop, mimo że nie było oleju na ściankach cylindrów pozostawały mikroelementy, które pozwalały na pracę tłoków. Stacja oczywiście przyznała się do błędu, pokryli wszelkie koszty dwukrotnej wymiany oleju a silnik C4 pracuje tak jak przed tym zdarzeniem.
ablas2
ablas2
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Miejscowość: Lubuskie

03 Sie 2012, 16:40

Robotron,my na tym Forum nie chrzanimy Farmazonów,czasami warto posłuchać naszych rad.Bishop to Bishop,no ale to zawdzięczamy nie tylko Bishopowi ,ale Mister Ablasowi również,do tego czasu obgryzam kopyta z żalu,że nigdy wcześniej nie słyszałem o tym Produkcie.Tak oczywiście,gdyby nie Bishop,byłoby po silniku.Teraz kupuję ten specyfik do skrzyni biegów i tylnego mostu,zwróci się bardzo szybko,auto rzeczywiście zaczęło mi palić mało!Silnik chodzi zadziwiająco aksamitnie i lekko.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

08 Sie 2012, 11:09

A może tak jaśniej z tymi farmazonami!!! Bo nie rozumiem. Zamieściłem tylko informację, że używam Modyfikator + i że działa. Nawet na tym forum nie ma zbyt wielu informacji na ten temat. Zanim go kupiłem prześledziłem kilka forum i nic. Szczytem było jedno forum już nawet nie pamiętam jakie......na 600 wypowiedzi na ten temat tylko dwie gości , którzy używali tego specyfiku. Nie jestem chemikiem i g......o mnie interesuje z czego to jest zrobione, mnie interesowało czy działa. Czy ma siarczki czy molibden a kogo to obchodzi. Wsiadam do samochodu i jadę i nie interesuje mnie czy to ma silnik czy co innego. Jak we wcześniejszym poście napisałem interesowało mnie mniejsze zużycie paliwa i tu się ten specyfik dobrze sprawuje a czy zniszczę silnik to już moje ryzyko. Chętnie napiszę jak przejeżdżę 150 000 km. A widzę kolego że udzielasz się na wiele tematów i zafascynowałeś się jakimś bioshopem, i ok. Mnie w tej chwili interesuje Modyfikator plus i wypowiedzi na jego temat a nie na temat innych cudownych preparatów. Nie mam dwóch, trzech samochodów żeby testować każdy specyfik o którym się mówi na tym forum. Z resztą wszedłem na stronę jakiegoś ceramizera i działanie i efekty wg zapewnień producenta są takie same jak na stronie modyfikatora plus. Może ktoś robił dokładniejsze testy, szczególnie długotrwałe i może wypowiedzieć się na ten temat. Kolejna sprawa z modyfikatorem plus jest taka, ze producent zapewnia obniżenie temp. oleju nie wiem z czym to się je, ale w poprzednim lanosie 1,6 przejechałem na gazie 230 000 km, lałem zawsze mobila i zrobiłem w tym czasie trzy uszczelki pod glowicą, a każdy mechanik zapewniał że spokojnie zrobię 100 000 km. Jakoś żadnemu ekspertowi nie wyszło, a też każdy z nich się mądrzył (znaczy niby mądzre gadał). A propos farmazonów to chętnie naprawię swe błędy czyli poproszę o konkrety bo tak to nie wiem czy farmazonem jest to że modyfikator się sprawdza, czy to że jest taki wspaniały, czy to że niemożliwe jest osiągnięcie 10,8l LPG/100km przy dynamicznej jeździe w mieście z silnikiem 1,8. Czy może oto chodzi że wszystko co napisałem jest tak oczywiste, że nie musiałem tego pisać? Pozdrawiam.
Robotron
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 30 11 1994
Auto: Chevrolet Cruze

10 Sie 2012, 21:01

Robotron,ty mnie w ogóle nie zrozumiałeś,przeczytaj jeszcze raz, to,co napisałem!Wiele osób bardzo sceptycznie podchodzi do pewnych wynalazków,ty stosujesz Bishopa i ja stosuję Bishopa,nie rozumiem tylko dlaczego się wkurzyłeś,możesz mi to wytłumaczyć?!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

10 Sie 2012, 21:07

Ach,Robotron,ty stosujesz Modyfikator Plus,sorry!Modyfikator Plus jest odbiciem ,czyli plagiatem Bishopa,więc musi działać :!: Pisałem na ten temat wcześniej ,przeczytaj sobie.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

11 Sie 2012, 07:45

Zdaje się, że Modyfikator jest w cenie Bishopa, z tym, że ja raz na 2 lata dodaje jeszcze niedrogi dodatek Bishopa do benzyny (do diesla też jest) czyszczący cały układ paliwowy.
ablas2
ablas2
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Miejscowość: Lubuskie

11 Sie 2012, 08:44

Tak,czytałem o nim,impregnuje od wewnątrz warstwą smarną, także pompę paliwa.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

11 Sie 2012, 14:24

Ok Phantom, troszkę mnie te farmazony zmyliły i faktycznie nie wiedziałem jak do tego podejść. Dodam tylko że przy jeździe na babę albo raczej na taksiarza 5 bieg 70 km/h pali mi poniżej 10/l 100km LPG (9,8l/100)po mieście i przy włączonej klimie, 4 osoby w samochodzie. Tak, że tym którzy nie wiedzą czy warto, odpowiadam warto. Roczna oszczędność na gazie to około 1000 zł.
Robotron
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 30 11 1994
Auto: Chevrolet Cruze

11 Sie 2012, 14:42

Znajomy z ASO MB przeciera uszy ze zdumienia, gdy słucha ile ta moja Locha pali,jeszcze nigdy nie miałem okazji sprawdzić spalania podczas jazdy non stop przy 90 km/h,jestem pewien,że zejdę poniżej 4l/100 km a jeszcze nie wlałem B.do skrzyni i tylnego mostu,niebawem to uczynię.Bishop jest produktem zadziwiającym :!:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

10 Sty 2013, 13:05

Witam
Znalazłem ten Modyfikator w niższej cenie niż normalnie. Możliwe że Chińczycy już to podrabiają ?
gowen007
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 23 06 1972
Przebieg/rok: 19tys. km
Auto: citroen xara
Silnik: 2.0 HDI 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Rok produkcji: 2005

03 Lut 2013, 21:13

Modyfikator...próby "Za rulom" w kraju producenta - znającym rosyjski powinno wystarczyć.
http://www.zr.ru/archive/zr/1999/10/ekspiertiza-2#75

No i cena jaka w 1999 roku była na poziomie 150 rubli czyli 15,00złociszy. możliwe że kolejny wariant z numerkiem "2" jest cokolwiek droższy.
Taka odmiana teflonu - jeszcze jeden link do tabel porównawczych kraju producenta.
http://www.saitbiz.ru/reagent-3000/table.php

Mnie ten preparat nie interesuje... :idea:

Aha - Bishop jest preparatem młodszym i być może jakąś modernizowaną wersją rosyjską a może zupełnie czymś innym i opartym o preparaty pochodzące z celulozy (są też i takie). Brak szczegółowej informacji.
Nie istnieje wiedza skończona...
oldstaszek
Nowicjusz
 
Posty: 40
Miejscowość: Brzeg
Prawo jazdy: 0- 0-1967
Auto: XM + C6
Silnik: 2,5TD + 2,7 HDI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback

27 Sty 2014, 13:08

Widzę, że sporo osób wypowiada się na temat Modyfikatora Plus oczywiście nigdy nie wlewając go do silnika swojego samochodu. To typowe dla części głupiego Polactwa, ale do tego zdążyliśmy się już przyzwyczaić.Nie chciałem nikogo urazić ale najchętniej wypowiadamy się o czymś o czym nie mamy pojęcia, będąc przekonanymi o swojej wyłącznej racji.

Do rzeczy: wlaliśmy M+ do Toyoty Tatusia, 1.6 oczywiście LPG. Silnik w zasadzie od przejechanych kilku KM zaczął ciszej pracować i łatwiej wchodzić na obroty. Ojciec potwierdził, że samochód przejeżdża więcej kilometrów niż przed wlaniem M+, w granicach 50 kilometrów na jednym zbiorniku gazu. Nie wiem czy wyrównała się kompresja w cylindrach, żywotność motoru przedłużyła się 2 x etc. jak zapewnia producent. Samochód jest za to na 100% oszczędniejszy, silnik nie wybuchł ani nic złego się z nim nie stało, od wlania samochód zrobił już przeszło 50 tys. km. Nie wiem jak działają inne tego typu środki, nie chcieliśmy wlewać żadnych ceramizerów itp.

M+ na pewno działa i wiem, że na pewno warto go wlać do silnika, co do ładowania go do sprzęgieł i skrzyń biegów, tylnych mostów nie mam doświadczenia ale może również warto się nad tym zastanowić. Pokonując rocznie 17-20 tys km na LPG oszczędzisz pewnie minimum z 500 - 600 zł, na benzynie dwa razy tyle, więc zakup szybko się zwróci.Polecam M+, świetna rzecz naprawdę. Wyprzedzając pytania, niektórych forumowiczów NIE JESTEM przedstawicielem handlowym Modyfikatora Plus. Pozdrawiam
theblacksagan
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 25 01 1917
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Toyota
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996