REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Czasem przy nadpalonych stykach w przekaźniku może pojawiać się też taki problem więc jak najbardziej możesz go wymienić.driver19320 napisał(a):Jest jeszcze możliwość że to może być przekaźnik
Sprawdzałeś na postoju górny waż od chłodnicy czy był również gorący jak na wskaźniku miałeś ponad 90 stopni? To że się nie dogrzewa może świadczyć o tym że termostat nie domyka się i puszcza cały czas duży obieg.driver19320 napisał(a):Temperatura podczas jazdy sięga Max 75stopni. Dlatego pomyslalem ze wymienie termostat. Kiedy się zatrzymam i chwilę stoję to wzrasta. Ostatnio temp. przekroczyła mi 90 stopni.
Jak termostat jest niesprawny i nie otwiera się do końca to tak mogło by się stać.driver19320 napisał(a):Ciekawe czy jakbym stal dłużej to czy też by jeszcze wzrosła?
Zerknij sobie do tego filmiku tu jest ciekawie opisane i pokazane jak wygląda obieg tego powietrza z pompądriver19320 napisał(a):Kod błędu systemu wtrysku powietrza wtornego to jest błąd P0411
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Postaraj się zaobserwować kiedy jest nie aktywna z tego co wiem ta sonda powinna cały czas być aktywna po odpaleniu silnika.driver19320 napisał(a): Sonda lambda 1 raz pokazuje że jest aktywna a raz nieaktywna.
Powinna być aktywna cały czas najlepiej jest sprawdzić wykres jaki daje sonda i czy jest ciągły i jest to ładna sinusoida o amplitudzie od 0,2 do 0,8V czy też zostaje przerwany co jakiś czas.driver19320 napisał(a):Sonda lambda raz aktywna raz nieaktywna