PIERWSZY SAMOCHÓD - segment E

17 Kwi 2019, 23:03

Witam ! Co sądzicie na pierwszy samochód nissan maxima V generacja z silnikiem 3,0 200 koni lub Opel Omega 3,2 218 koni. Chodzi mi o awaryjność i utrzymanie tych samochodów, nie spalanie a części. Wchodzilibyscie w temat ? A jeżeli nie to co najlepiej z segmentu E z nie cenami z kosmosu. Samochód do ~20 tyś
oliverix
Obserwowany
 
Posty: 2

18 Kwi 2019, 09:12

To żeś wymyślił wynalazek. Auto przestarzałe, gnije i w ogóle tego nie ma więc sam zakup będzie trudny, części raczej mało dostępne w PL. Weź sobie lepiej pod uwagę Sonatę, bardziej popularna chodź tam też trzeba uważać na korozję, widzę że strzelasz w bardziej niecodziennie auta, może Toyota Camry? Lex LS?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16777
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

18 Kwi 2019, 10:49

Tylko, że Sonata to bardziej segment D.
Omega spoko, tylko sensownych ofert tyleco kot napłakał.
Moje typy:
Volvo S80 - zero problemów z korozją, najlepiej wolnossacy silnik 2.4 lub 2.9
Mercedes W210 - tutaj duże problemy z korozją, ale z drugiej strony jak znajdziesz coś z ogarniętą blachą to mechanicznie nie jest bardzo drogie w utrzymaniu auto (polecam silniki 2.4, 2.6, 3.2)
Z japończyków na pewno warto zerknąć na Toyotę Camry i Lexusy LS/GS, proste i nieprzekombinowane auta.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

18 Kwi 2019, 11:47

oliverix napisał(a):Witam ! Co sądzicie na pierwszy samochód nissan maxima V generacja z silnikiem 3,0 200 koni lub Opel Omega 3,2 218 koni. Chodzi mi o awaryjność i utrzymanie tych samochodów, nie spalanie a części. Wchodzilibyscie w temat ? A jeżeli nie to co najlepiej z segmentu E z nie cenami z kosmosu. Samochód do ~20 tyś

Maxima jest super wdzięcznym autem. Ale trzeba uważać na rdzę no i pewne upierdliwości serwisowe czegoś więcej niż części eksploatacyjne.
Osobiście jak miałbym brać maximę to wziąłbym gs300 mk2 ponieważ jest rwd, lepiej wyciszony, wnętrzem bije maximę na głowę i mechanicznie (naprawy) są proste i tanie jak na klasę auta. A co najważniejsze nie rdzewieje.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11177
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Poradnik kupującego #2 - Audi A4 B6 (2000-2004)
    Geneza Audi A4 o oznaczeniu producenta B6 wprowadzono do sprzedaży w 2000 roku jako sedan. W następnym roku dołączyła wersja kombi, a w 2002 roku kabriolet. Samochód dzieli wiele rozwiązań z poprzednim modelem o oznaczeniu ...