Polo 6n2 1.0 mpi 2000r

22 Lut 2019, 13:15

Czołem koledzy, mam problem z moją polówką :unsure: Auto kupiłem 3 tyg temu jako że były pewne objawy które chciałem usunąć umówiłem się z moim mechanikiem na termin kilka dni do przodu, do tego czasu auto użytkowałem a więc od początku.
Do wymiany miałem kompletny rozrząd, świece, kable zapłonowe, czyszczenie przepustnicy(obroty falowały i się silnik dusił) + wszystkie płyny i filtry. Na termin miałem czekać ok 3-4 dni bo chłopak był zawalony robotą wieć jezdzilem autem do pracy i jak wracałem to na desce pojawiła mi sie lampka oleju + 3 pikniecia sygnałem pomyślałem dobra najwyzsza pora wymienic olej wiec umowilem się szybciej do mechanika na "wiosce" zalał mi 5w30 i od tego zaczeła sie katastrofa :( wywaliło mi olej odmą w trakcie powrotu z pracy szybko zadzowniłęm do swojego mechanika któy przyjechał do mnie zobaczyć co sie dzieje jak uslyszal czym mam zalany silnik to powiedzial ze olej wyczyscil mi nagar a moj samochod powinien byc zalany przynajmniej 10w40. Po znajomości wrzucił mnie poza kolejkę i w teorii naprawił wszystko + wymienil rzeczy które miały być wymienione (patrz na początek opisu) wyjechałem od niego zrobiłem z 5km i znowu wywaliło olej odmą + obroty nadal falują i silnik sie dusi już nie wiem sam co może być na rzeczy :sly: ktoś może mnie nakieruje albo powie za co się wziąć podczas naprawy ?
jeśli chodzi o odme to tak :
- wykluczam uszczelke pod glowica bo podczas obrotów na poziomie 2,5-3 tyś płyn chłodniczy nie puszcza bąbelków.
- wąż odmy chyba też jest ok bo kiedy w nią dmucham to powietrze wydostaje sie bez problemu.
a jeśli chodzi o falujące obroty i duszenie to nie mam pomysłu bo przecież przepustnica wyczyszczona a kable zaplonowe i świece też nówki wrzucone :(
Voltu
Obserwowany
 
Posty: 2

23 Lut 2019, 00:04

Zamarzniąty szlam w seperatorze oleju. Czarna puszka na tyle bloku silnika. Wymontować , wyczyścić , wypłukać. Falowanie obrotów to odrębny temat.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 3276
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

25 Lut 2019, 08:41

Rzeczywiscie był tam taki syf ze az szok, przez godzine nawet rowniej silnik pracował pomyślałem ze samochód w koncu nadaje sie do jazdy ale czar prysl i znowu wywala olej wężem z odmy

@edit
Uprzedzajac zebym wsadzil waz to byl juz nasadzany 3 razy az w koncu zacisniety opaska i jak widać olej albo cisnienie niszczy wąż ktory trzyma sie juz tyle o ile :/

Ps. A gdyby tak z boku silnika odpiac odme zeby mi nie wywalalo oleju z przodu na kolektor ?
Voltu
Obserwowany
 
Posty: 2
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Rzadko spotykane samochody Lexusa. Znasz wszystkie?
    Lexus RX czy LFA to samochody, o których słyszał praktycznie każdy. Ale w historii japońskiej marki powstały auta koncepcyjne, egzemplarze pokazowe, a nawet model produkcyjny, których w Polsce praktycznie nie ...
    Warsaw Moto Show 2015
    Po oficjalnym otwarciu targów przez organizatorów, odbyła się konferencja prasowa Arrinery, a następnie konferencje i warsztaty. Wieczorem podczas uroczystej gali miał miejsce finał siódmej edycji plebiscytu "Złotej Kierownicy". ...

  •  
    • Warto przeczytać