Regeneracja zacisków tył problem

27 Mar 2021, 00:24

Witam moje auto to Volvo S40 1.9TD 1999 rok założyłem nowe tarcze,nowe klocki hamulcowe nowe linki, i regenerowałem zacisk założyłem nowy tloczek + uszczelki i przy okazji zamówiłem ośkę samoregulującą ten taki czarny wałeczek no i ten pierścień chyba mosiężny jest, założyłem najpierw pierścień ten mosiężny do zacisku trochę ciężko wchodził ale odwróciłem śrubokręt i tą miękką stroną dobiłem pierścień wszedł na maxa kiedy przyszedł moment na tą ośkę czarną nie chciała ona wejść więc papierem ściernym o gradacji 100 szlifowałem przez 3-4 min i zakończyłem go papierem wodnym 1500, nie wiem czy powinno się to szlifować ale co nie miałem wyjścia musiało jakoś wejść bo sprzedawca twierdził że ta ośka jest do tego modelu i nie ma innej opcji, no dobra kiedy wszystko ładnie było wyczyszczone usunięte z rdzy i brudu po montażu wszystkich nowych elementów przyszedł czas na sprawdzenie czy tłoczek odbija no i tutaj problem tłoczek słabo odbija po kilku pociągnięciach za cięgno od dźwigni ręcznego tłoczek pompował się do samego końca ale lekko się cofał chyba tak nie powinno być bo wydaje mi się że powinien wrócić do punktu początkowego do zera powiedzcie czy to przez to że szlifowałem ośkę tak się dzieje? wypowiedźcie sie coś na ten temat
TomaszNZM
Nowicjusz
 
Posty: 38
Prawo jazdy: 17 02 2016
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Volvo V40 I
Silnik: 1.8 Benzyna
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nie daj się przekręcić
    Czy wiesz o tym, że kupując samochód sprowadzany z zagranicy, możesz żądać od sprzedawcy certyfikatu z ostatniej kontroli pojazdu wykonanej w kraju pochodzenia samochodu z informacją o jego przebiegu.