Sedan premium benz. do 40 tyś zł

13 Sty 2019, 21:55

Czy jak gdzieś wychwalam? Wszystko sie psuje a ciekawe skąd sie biorą awarie w Twoim bezproblemowym hydro? Zarzucasz mi problem ze znaczkiem? Wszystko wskazuje ze bardziej Ty go masz a największy z Niemieckimi :wink:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16188
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

13 Sty 2019, 21:59

Kao ja czegoś nie rozumiem bo psioczysz na drogi zawias w gs a pneumatyka clsa Cię nie wzrusza. Już nie wspomnę że autor ma budżet na 300kę na zwykłych amorach.
Do tego silniki hmmm nie mówię że są złe ale wada kolektora ssącego, wadliwy wałek wyrównoważający, problematyczne rozrządy, w skrzyniach 7g też były zagwostki w poszczególnych latach, detale typu 2 świece na cylinder albo dźwiganie silnika do wymiany rozrządu, albo naprawa kolektora tylko w warsztatach specjalizujących się w tym też nie jest pocieszająca.
Więc ogólnie troszku śmieszy mnie temat drogiego zawieszenia w lexusie :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10345
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

13 Sty 2019, 22:09

Co was tak sraka piecze nigdzie nie napisałem ze pneumatyk z Merca to cud i kokosy co do lexa..... Gdzie psioczyłem na zawieszenie GSa? Pisząc prawdę co sam potwierdziles ze zawias nie jest super trwały a za to super drogi bo tylko ASO?

Co do skrzyni 7g faktycznie odnotowuje sie usterki.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16188
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

13 Sty 2019, 22:52

Kao ale mnie nic nie piecze :naughty:
Zwróciłem tylko uwagę że przy cls nic nie wspomniałeś o wadach silników które są wadami "oficjalnymi" a zwróciłeś uwagę na niby to drogie zawieszenie w gs...więc Ci powtórzę nawet opcja najdroższa w zakupie w aso będzie tańsza niż pneumatyka w cls po regeneracji a opcja zwykła jest zwykła i trwała. Do tego mówimy cały czas o problemie tylnych amorów z AVS a nie całego zawieszenia.
Więc Ci powtórze nie mam problemu z lexami wypisałem ich wady i realne zagrożenia dla kieszeni, nic więcej.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10345
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

13 Sty 2019, 23:14

Kao napisał(a):CLS super silniki i duży ich wybór, można też dorwać wersję z pneumatyką co daje super komfort, w zasadzie cls nie ma typowych usterek ktore by go trapiły, wszystko raczej zależy od wieku i przebiegu, wygląd dla mnie bajeczka k


CLS nie ten budżet. Wystarczy wejść na forum w211.eu i zapytać w jakich kwotach można szukać w miarę ogarniętego CLSa. 40 tysięcy to zdecydowanie za mało.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

13 Sty 2019, 23:19

aaaa w tym znaczeniu.... myślałem że jakieś techniczne zarzuty :wink:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16188
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

13 Sty 2019, 23:20

Kao, pozwoliłem sobie zerknąć na profil, widzę że masz X-Type. Zadowolony jesteś? Nie wiem jak z silnikami benzynowymi Jaguara, ale np. pod kątem jakości, niezawodności i ogólnie użytkowania - jak Ci się sprawuje?
dandan86
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 46
Miejscowość: Kraków
Prawo jazdy: 01 01 2005
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Mercedes CLS C219
Silnik: 5.0 V8 306 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006

13 Sty 2019, 23:36

Cena też zależy od wersji - omijałbym raczej z daleka pneumatyczne zawieszenie, bo tym w CLS to w zasadzie wszędzie ostrzegają, zeby brać bez pneumatyki.
Zależy mi na dobrym stanie silnika, bo lakier, skóry itp to dobry detailing i po sprawie.
Inna kwestia, że CLS jest na liście trochę przypadkiem, bo jakoś bardzo mnie też nie oczarował, ale C klasa zbyt plastikowa, a E klasa okular odpada, więc został tylko CLS.

Numerem jeden od początku jest IS250, z żalem że w EU nie było normalnej sprzedaży 350. US odpada. GS jest troche na siłę, bo niby więcej miejsca, ale każdy, dosłownie każdy ostrzega że GS skrzypi i ma raczej średniej jakości plastiki.
Poza tym, design IS wg mnie jest trochę.. ładniejszy. I chyba IS najmniej awaryjny że wszystkich wymienionych.

Giulietta mi się całkiem, całkiem podoba - duch Alfy, nieźle osiągi i racjonalne spalanie. Ale.. hatchback...

BMW E60/90, Audi i reszta to w zasadzie po to, żeby mieć większe pole do wyboru, w ostateczności.

A co do cen serwisu, amortyzatorów, itp mam dobry warsztat, więc to najmniejszy problem, jak będzie trzeba wymienić amorty za 2.5k to się wymieni. Ważne, żeby to nie było auto, które będzie skarbonką bez dna - a tak mnie każdy ostrzega przed E60, i mam na myśli ludzi którzy je faktycznie mają. I co miesiąc/dwa serwis i wydatki.

Pozdr.
dandan86
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 46
Miejscowość: Kraków
Prawo jazdy: 01 01 2005
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Mercedes CLS C219
Silnik: 5.0 V8 306 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006

13 Sty 2019, 23:51

Mam dieslowego więc trochę inna bajka niż to co Cię interesuje ale ogólnie jestem zadowolony, biorąc pod uwagę cena-jakość wykonania to bardzo dobry stosunek. Fajny układ kierowniczy dobrze się słucha, oczywiście można psioczyć na słabą blachę ale taka niestety jest. Najlepiej doposażone są 3.0 v6 i już przyzwoicie jedzie nawet, są z nimi też problemy np przepustnice które często siadają i wyskakuje ''check'' auto traci moc. niestety nie możesz tu liczyć na ekonomie w paliwie bo lubi sobie łyknąć w 3.0 masz 4x4 ale czy to plus? nie wiem, jak dla mnie zbędna rzecz do użytku codzinnego można też śmiało rozważać 2.5 bez 4x4. Ogólnie z X-typa takie premium jak ze mnie baletnica, w anglii to jak passat b5, z minusów to tragicznie rozbudowany komputer pokładowy, hamulce mogły by być efektywniejsze, rdzewiejące zawieszenie. Graty używane w cenie dobrego litra wódki a nowe też nie są drogie jak to mówią stereotypy.

Co do e60 sam miałem 1.5 roku i nie dołożyłem grosza do napraw znam wielu ludzi co jeżdzą e60 w benie jak i w Dieslu i nie narzekają jakieś pierdoły wysiadają, ooo w tamtym tyg dla znajomego (2.0d) zmieniałem napinacz paska ma ją od 3 lat tłucze codziennie i jakoś nie wkłada tysięcy ale są też tacy co wkładają wkładają i końca nie ma i jaki z tego morał? wszystko zależy od danego egzemplarza i to się tyczy każdej marki. Możesz kupić CLSa i będziesz jezdził 5 lat bez awarii i możesz kupić niezawodnego GSa co będzie się sypał jak domki w Ugandzie i odwrotnie. To auta które mają już swoje przebiegi i swoje lata x właścicieli którzy nie zawsze stosują się do zaleceń
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16188
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

14 Sty 2019, 10:09

W Polsce rynek aut premium to tragedia, bo 90% tych aut to tanie auta ściągnięte z zachodu. A tanie to takie, które były słabo serwisowane (lub w ogóle), poflotowe, powypadkowe i/lub z cofniętymi licznikami. To co jest w DE od prywatnego właściciela i ma realną historię serwisową jest 2x droższe niż w PL.
E60 naszukasz się w PL, ale za 40 tys.to jest szansa że będzie coś sensownego. Najlepiej podzukać na forum BMW. Ale na tanią eksploatację bym nie liczył.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

14 Sty 2019, 11:21

Amor utwardzany w GS III 1600zł szt na przód, 800 zł szt na tył, pada w granicach 150-200tyś km w zależności po czym jeździł.
Cena nie wydaje się być wygórowana jak na części z Aso, przy samochodzie którego ceny wahały się w pobliżu 250tyś zł.
Jeżeli kupisz wersję z tradycyjnym zawieszeniem to koszt wymiany jak w przeciętnym kompakcie.
Ze skrzypiącą deską się również nie spotkałem i Kao nie powielaj głupich mitów z gazetki "Auto-Świat", materiały są przyjemne i na pewno dobrze znoszą użytkowanie, do tego wyciszenie w kabinie jest na 5+
Takie małe sprostowanie ode mnie :mrgreen:
Vogue
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 177
Prawo jazdy: 14 04 2012
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Lexus GS 300
Silnik: 3.0 V6 249KM
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

14 Sty 2019, 11:32

W związku z tym że lubię drążyć tematy to sprawdziłem sobie tak z ciekawości ceny cls i gs mk3 amorów.
Tak więc cls wersja zwykła i gs zwykła wersja około 400-500zł. Więc równo.
Ale ciekawostka cls na pneu amor tył 1800-2000zł w Intercars a amor di GS z systemem AVS 800zł.w aso bez zniżek.
To tyle od ogółu do szczegółu.

Ossy co do kupna z forum bmw toraczej nie zadużo pomoże przy bolączkach w gratisie od producenta.

Vogue niestety deska skrzypiąca w gs mk3 do 2007 to fakt, jest nota producenta w biuletynach serwisowych. Chociaż nie jest trudny temat do naprawy ale jest.

Autorze jak możesz troszku się napiąć finansowi to szukaj is250 koniecznie fl w automacie z de.
Masz wtedy trwałe auto, mało tracące na wartości ale nudne.

P.s.

Kao a ile zrobiłeś km.swoją e60?
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10345
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

14 Sty 2019, 12:36

Kao napisał(a):Wszystko wskazuje ze bardziej Ty go masz a największy z Niemieckimi
no pewnie, i dlatego mam Forda (tak, wiem, Ford jest amerykański) :ok:
Choć może i masz trochę racji, bo jak przez zupełny przypadek dowiedziałem się trochu o 4.4 v8 z BMW... to tam jest grubo :mrgreen:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14079
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

14 Sty 2019, 12:50

Panowie tak jak mówiłem pomagam w pozbyciu sięzajeb...tej e90...no i zrobione już pewnie ze 30km.od składziku do składziku a dziś naprawa lampy...i w warsztacie tylko od lamp dowiedziałem się gdzie są najbardziej "udane" tworzywa do produkcji obudów i której marki jest najfajniejszy klient :naughty:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10345
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

14 Sty 2019, 12:52

Vogue napisał(a):Ze skrzypiącą deską się również nie spotkałem i Kao nie powielaj głupich mitów z gazetki "Auto-Świat"
oooo to nawet auto świat o tym pisze.... no widzisz czyli nie wymyśliłem sobie tego bo.... bo w sumie sam nie wiem po co miałbym to robić? Potwierdzam to ja ,szybki, autor i sam wyczytałeś w ''auto świat'' a Ty jesteś zamroczony fanatyzmem do marki i nie dostrzegasz tych złych stron, czy nie można powiedzieć sobie szczerze ''tak lexus ma tandetne wnętrze biorąc pod uwagę to ile kosztuje i z jakiego jest segmentu'' to jeszcze oczerniasz innych że rozpowiadają nieprawdę :o Ja nie neguje lexa bo zwyczajnie nie mam za często z nim do czynienia, mam okazję poużytkować i się doinformować to o tym mówię ale nie wypisuje bredni, jak miałem okazję pojezdzić ISem ze śmietnikiem pod maską to napisałem opinie o tym aucie moimi oczami ale u was czasami pisanie prawdy na temat tej marki skutkuje pianą na pysku. A jeszcze do tego to
Vogue napisał(a):Jeżeli kupisz wersję z tradycyjnym zawieszeniem to koszt wymiany jak w przeciętnym kompakcie.
no sory.....

ten segment jest drogi koniec kropka po co to się rozwodzić nad kosztami przy takich autach.


Szybki zrobiłem swoją e60 ok 40 tyś, niby mało ale pokaźny przebieg aby odnotować ''typowe'' usterki.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16188
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4