Sedan premium benz. do 40 tyś zł

Re: Sedan premium benz. do 40 tyś zł

14 Sty 2019, 15:17

Kao napisał(a):a Ty jesteś zamroczony fanatyzmem do marki i nie dostrzegasz tych złych stron, czy nie można powiedzieć sobie szczerze ''tak lexus ma tandetne wnętrze biorąc pod uwagę to ile kosztuje i z jakiego jest segmentu'' to jeszcze oczerniasz innych że rozpowiadają nieprawdę

Gdzie widzisz ten mój fanatyzm? Każde auto ma wady i niedoróbki jedno mniej drugie więcej i tak samo jest z Lexusem i nie raz o tym pisałem, choć w porównaniu do swoich konkurentów ma tych wad najmniej, przez co eliminujesz do minimum występowanie usterek - a co za tym idzie oszczędzasz czas i pieniądze.
I nie ma sensu moja dyskusja z Tobą, sam kiedyś brałem pod uwagę CLSa, jednak z pewnych powodów wybrałem coś innego bo każdy ma swoje priorytety.
Ja Ci życzę żebyś załapał trochę dystansu Kao, bo "Lexus" działa na Ciebie jak zapalnik i odpalasz się obrażając połowę forum żeby udowodnić jakie to są złe konstrukcje w porównaniu do tych Europejskich.
Vogue
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 150
Rejestracja: 13 Lip 2015, 06:57
Prawo jazdy od: 14 04 2012
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Lexus GS 300
Silnik: 3.0 V6 249KM
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

Re: Sedan premium benz. do 40 tyś zł

14 Sty 2019, 16:16

Vogue napisał(a):Ja Ci życzę żebyś załapał trochę dystansu Kao, bo "Lexus" działa na Ciebie jak zapalnik i odpalasz się obrażając połowę forum żeby udowodnić jakie to są złe konstrukcje w porównaniu do tych Europejskich.
ehh...... A ten dalej swoje, pokaz mi gdzie napisałem ze lex jest zły, bee i nie warty polecenia? a zreszta dajmy sobie spokój bo te podąża w złą stronę.
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 7333
Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6

Re: Sedan premium benz. do 40 tyś zł

14 Sty 2019, 20:44

Panowie,

Dziękuję za uwagi, i może co by zakończyć te szermierki na słowa, przeczytałem wasze uwagi i przemyślałem to i owo.

1. Lexus IS250, od początku mi się podobał, cieszy się najlepszą opinią nie tylko tutaj, ale i innych forach. Nie jest tak źle z dostępnością dobrego egzemplarza, sporo sztuk u nas i w DE.
2.5 V6 lepiej brzmi niż jedzie, demon to nie jest, ale po ostatnich dniach poruszania się po mieście myślę, że i tak nie będzie gdzie i kiedy wykorzystać potencjału tego auta..

2. Alfa Romeo Giulietta QV, no podoba mi się, zarówno z zewnątrz jak i wnętrze, cieszy się dobrą opinią, zrywającą ze stereotypami nt. Alfy.
QV ma dobre osiągi, fajnie brzmi, łatwo to zaparkować w mieście :)
Nie wiem, dlaczego wszyscy milczycie na temat AR - czy to jakaś cicha sugestia..? :roll:

3. I uwaga.. Volkswagen Passat CC - jakoś nigdy mnie Passat nie zachwycał, w PL stereotypy jakie są wszyscy wiemy.. ale CC mi się okrutnie podoba - linia nadwozia, wnętrze..
Jak VW to i części łatwo dostępne, koszty mniej wygórowane, a z tego co widzę to wnętrze dobrej jakości, takie... ładne jak na VW :)
2.0T daje dobre osiągi, na miasto wystarczy..

W oczy rzuciło mi się sporo ofert Phaetona, ale trochę to wielkie, trochę ciężkie, i zbyt zaawansowane technicznie - koszty serwisu pewno kosmiczne.

4. A6 C6, tu się wciąż waham, podoba mi się, nie mam pojęcia kompletnie jaki silnik.. 4.2 chyba nie ma sensu, bo i tak pół życia będzie tkwić w korkach, 2.4 mówicie za mało, 3.2 pewno lepsze?
Ciężko niestety dorwać coś z turbo w moim budżecie..

I teraz..

GS odpada - design i tak mi się średnio podoba, te które były godne uwagi - poznikały oferty, więc zmarnowałbym więcej czasu na szukanie. Uważam, ze szkoda czasu.
E90 za toporne w środku, coupe mi się podoba, ale bez drugiej pary drzwi już się raczej nie obejdzie.
E60 - raz, że wszędzie tego pełno, dwa że nieco wygórowane koszta utrzymania w relacji do awaryjności. Wiem, że mogę trafić na dobry egzemplarz, wiem że Bawarka to jest "to", ale nie mogę sobie pozwolić na to, że co kwartał będę bez auta przez tydzień, bo serwis..

A i wiecie - czytając inne tematy zauważyłem, że niektórzy nie doceniają tego, jak wiele wnoszą wasze uwagi i z tego miejsca wam wszystkim dziękuję Panowie jeszcze raz, za tę cierpliwość i pomoc - Wasze zdrowie :piwo:
dandan86
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 29 Kwi 2016, 17:38
Miejscowość: Kraków
Prawo jazdy od: 01 01 2005
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Toyota Avensis T25
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

Re: Sedan premium benz. do 40 tyś zł

14 Sty 2019, 21:39

dandan86 napisał(a):Nie wiem, dlaczego wszyscy milczycie na temat AR - czy to jakaś cicha sugestia..? :roll:
bo nic z nią się nie dzieje, jest tego mało większość forumowiczów nawet nie miała okazji tyłka w niej usadzić, dla mnie zwykłe auto ale UWAGA odnotowałem kilka razy odpadający lakier od blachy w przedniej części auta co za tym idzie rdza, to samo ze śrubami. Auta kilkuletnie. Może gdzieś uda mi się wygrzebać foty to wrzucę jak to wygląda, u mnie jezdzi tego sporo, mamy jeden z największych warsztatów w okolicy, na placu do naprawy zawsze ok 80 aut i alfy nie widać za bardzo więc można pobić stereotyp że się ciągle psuje. Mam jednego klienta tutaj co kupił nówkę i już kilka razy był na gwaracji bo coś nie działa albo check się świeci a oni rozkładają ręce bo nie potrafią znaleźć przyczyny ale to pojedyńcze wpadkowe sztuki które darzają się każdej marce. Na mnie to auto nie robi totalnie żadnego wrażenia może dlatego że nie jestem zwolennikiem uturbionych pierdziawek podkręconych na maxa, poza tym do hot brakuje mu lepszych hamulców i powadzenia chodz jest dość sztywny, na mieście pewnie męczy.
Jeżeli chodzi o a6 skoro nie potrzebujesz czegoś z kopem to bierz 2.4, jakoś się rozpędza masz silnik na łańcuchu więc teoretycznie bezobsługowy (teoretycznie słowo klucz). Motorownia stara, trwała dobrze wszystkim znana.
Passat najgorsze w nim to znaczek niestety, jakością itd dorównuje premium ale auta z pod tego znaczka nigdy premium nie będą, z 2.0T nie mam doświadczeń więc się nie wypowiem. A co do tego pontona :naughty: głupi pomysł lexy, mercy i bmki na pneumatykach taniej wyjdą w eksploatacji niż ponton
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 7333
Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Tuning Show 2009 - Kraków  / relacja Tuning Show 2009 - Kraków / relacja
    Zwiedzający podczas 7.Tuning Show w Krakowie mogli zobaczyć mi. in. samochód rajdowy Janusza Kuliga, Ford Focus WRC, którym wywalczał tytuły mistrza Polski w latach 2000-2001. Ponadto był tylno napędowy Ford ...
    BMW X4 M40d - dynamiczne proporcje i atletyczne kształty BMW X4 M40d - dynamiczne proporcje i atletyczne kształty
    Nowe BMW X4 demonstruje swój indywidualny charakter poprzez istotnie zwiększoną dynamikę jazdy, oryginalny, sportowy wygląd zewnętrzny, jeszcze bardziej szlachetne wnętrze premium oraz nowoczesne systemy wspomagające ...

  •