Seicento 900, co po nim? :)

Re: Seicento 900, co po nim? :)

13 Sie 2018, 21:59

Kup proszę samochód w takiej konfiguracji za ledwo 1000. Jest to sensowna opcja za 1600. Do tego akumulator żelowy (300), pt (100), oc (260), zbiorniczek pł.h. (40), legalizacja butli (200).
Za 2500 ma auto jeżdżące, bez błędów komputerowych, miejskie, stylizowane na sportowe.
Mnie jest taniej po mieście komunikacją "darmową", po co mam stać w korkach. Oczywiście mogę oddać taniej bez opon i bez radio CD, ale to jest decyzja.
88O 85 cztery 31 dwa.
Zapraszam.
Złoty89
Nowicjusz
 
Posty: 12
Rejestracja: 13 Sie 2018, 13:24

Re: Seicento 900, co po nim? :)

15 Sie 2018, 12:52

Autor szuka czegoś lepszego za 6-7k a Ty mu wyskakujesz z autem o wartości ledwo 1000zł..

Co jak co, ale chętnie pooglądam oferty tego typu, jak Peugeot Złotego :)

Swoją drogą byłem oglądać Astrę G w hatchbacku kilka dni temu. Fotek nie mam, ogłoszenie gdzieś mi zaginęło.
Autko w dobrym stanie blacharskim, naprawdę cacy. Nie wiem jak od spodu, ale z wierzchu elegancja.
Silnik 1.6 (podejrzewam 8V, właścicielka nie wiedziała, młoda studentka), założony gazik, przejechane leciutko ponad 200k. Problem w tym, że gaz do regulacji, testowo jeździłem tylko na benzynie. Silnik chodził równo, cicho, brak zastrzeżeń. Ale...
Jak go miałem odpalać, to musiałem przekręcić stacyjkę i trzymać dwa kabelki pod kierownicą, żeby immobilizer załapał. Śmiałem się, że dobre zabezpieczenie antykradzieżowe :lol:
Sprzęgło brało bardzo wysoko (wysprzęglik?) i jakoś biegi ciężej niż w innych astrach mi wchodziły. Być może za mała ilość oleju, pewności nie mam. A no i furka ma niesprawną klimę. Mówiła, że nie nabita, ale sytuacja podobna jak z poprzednią astrą której foty wrzuciłem, GRZAŁO a nie chłodziło, nawet na samym nawiewie..
Bonusem dobrym lub złym, zalezy dla kogo jest to, że jest zarejestrowany jako ciężarowy, ma kratę z tyłu i pierwszym właścicielem była jakaś firma (sprawdzałem po VINie historię). 2003 rok, polift.
Cena - 6500. Mam wątpliwości, bo o ile blacha jest naprawdę ekstra jak na astrę, o tyle jest sporo do poprawek. Podejrzewam że w 8k bym się nie zmieścił.


A tak z osobna, zacząłem rozważać zakup kombiaka. Miasto miastem, ale w wolne dni może wyskoczyć gdzieś poza, przy dwóch osobach położyć tylne siedzenia i nawet się wyspać nad wodą.
Mój znajomy miał kiedyś Volvo V40, podobało mi się to, że ma z tyłu dwa gniazda 12V pod zapalniczkę, światełka itp, no i wszystko fabrycznie.
Co według Was za to max 6k w kombii i w benzynie (najlepiej z LPG) jest warte uwagi (rocznik najlepiej 2000+)? Jak coś macie ciekawego podeślijcie ofertę albo foty :)
Fajf
Nowicjusz
 
Posty: 46
Zdjęcia: 7
Rejestracja: 29 Cze 2018, 00:33
Prawo jazdy od: 0- 0-2011
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 0.9 39KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Seicento 900, co po nim? :)

15 Sie 2018, 12:53

Fajf napisał(a):Nie wiem jak od spodu, ale z wierzchu elegancja.


Czyli nie wiesz niczego, bo Astra G może wyglądać z zewnątrz cacy, a pod spodem już podłoga puchnie i się rozwarstwia.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 6600
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 31 Sie 2012, 10:00
Prawo jazdy od: 23 08 2012
Auto: Megane I PHII
Silnik: 1.6 16V 110
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Seicento 900, co po nim? :)

15 Sie 2018, 13:55

[link wygasł] - długi przegląd i opłaty.
[link wygasł] - progi i podłoga na pewno do sprawdzenia.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 35789
Zdjęcia: 5
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6 75km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Seicento 900, co po nim? :)

20 Sie 2018, 16:54

Laguna i Focus niestety odpadają. Sporo do poprawek, za dużo.

A co myślicie o tej polówce?
[link wygasł]
Fajf
Nowicjusz
 
Posty: 46
Zdjęcia: 7
Rejestracja: 29 Cze 2018, 00:33
Prawo jazdy od: 0- 0-2011
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 0.9 39KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Seicento 900, co po nim? :)

20 Sie 2018, 18:35

Wydaje mi sie że powoli zaczynasz wymyślać,wcześniej kombi a teraz Polo no gdzie tu logika :roll:

To z linku wygląda ok ale te silniki miały jeszcze problem z zamarzajacą odmą.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 35789
Zdjęcia: 5
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6 75km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Skoda Scala z nową koncepcją wnętrza dla samochodów kompaktowych Skoda Scala z nową koncepcją wnętrza dla samochodów kompaktowych
    Nowoczesny design, przestronność i funkcjonalność znane do tej pory z samochodów klasy premium – ŠKODA SCALA prezentuje zupełnie nową koncepcję wnętrza dla pojazdów z segmentu A. Emocjonalny język ...
    Złość i agresja - niebezpieczni kierowcy na drodze Złość i agresja - niebezpieczni kierowcy na drodze
    Agresja, wulgarne gesty, utarczki słowne czy nawet fizyczna przemoc wobec innych uczestników ruchu to objawy syndromu "wściekłego kierowcy", zwanego przez psychologów także Mad Maxem1. Złość i agresja przenosi ...

  • Re: Seicento 900, co po nim? :)

    20 Sie 2018, 18:40

    Pomijając absurdy wyboru i odrzucanie fajnych ofert, to coś dziwnie progi wyglądają. Jakby ktoś sprayem malował.
    galakty
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6600
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 31 Sie 2012, 10:00
    Prawo jazdy od: 23 08 2012
    Auto: Megane I PHII
    Silnik: 1.6 16V 110
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: Seicento 900, co po nim? :)

    20 Sie 2018, 18:53

    Ciekawa Xsara,od nowości w jednych rękach,zrobiona belka co jest największą bolączką tego modelu,zrobiona klima,dwa komplety kół.
    https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-x ... xtor=SEC-8
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 35789
    Zdjęcia: 5
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Seat Cordoba
    Silnik: 1.6 75km
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: Seicento 900, co po nim? :)

    20 Sie 2018, 19:22

    Wydaje mi sie że powoli zaczynasz wymyślać,wcześniej kombi a teraz Polo no gdzie tu logika

    Tak, to prawda, zaczynam nieco wydziwiać. Zaczynając od małych miejskich, kończąc na kombiakach (a nawet oglądałem Scenica przedliftowego) łapie się na tym, że z biegiem czasu zaczyna zależeć mi nie na konkretnej marce czy modelu, ale na sprawności samochodu. Cały czas poruszam się swoim Sejem 0,9 i prócz utraty hamulców, odpadającego progu i zwiększającym się problemem z poborem oleju "NIGDY" nie zawiódł :P

    Co do Polówki 1,4, wyjaśnicie mi dokładniej czym jest zamarzająca odma? Szperałem w necie za informacjami na ten temat, ale trochę to dla mnie nie jasne.

    A ta Xsara wygląda bardzo sympatycznie. Co prawda mam jakieś (pewnie niesłusznie) wyrobione zdanie na temat francuskich samochodów, tak ta oferta (podobnie jak z Clio II którą podesłałeś kiedyś Barol) mnie zaciekawiła. Zadzwonię, zapytam, być może obejrzę, bo w piątek zaczynam urlop więc już będę miał czas na podjęcie ostatecznej decyzji :)

    absurdy wyboru

    W samo sedno. Jedynym wytłumaczeniem dla mnie jest to, że po prostu brakuje mi wiedzy w tym temacie :(
    Fajf
    Nowicjusz
     
    Posty: 46
    Zdjęcia: 7
    Rejestracja: 29 Cze 2018, 00:33
    Prawo jazdy od: 0- 0-2011
    Przebieg/rok: 8tys. km
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 0.9 39KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: Seicento 900, co po nim? :)

    20 Sie 2018, 19:31

    Fajf napisał(a):Co do Polówki 1,4, wyjaśnicie mi dokładniej czym jest zamarzająca odma?


    Przy dużych mrozach i gaszeniu na zimnym silniku zamarza odma, odpalasz rano auto, olej wypycha bagnetem, jedziesz 3 kilometry i auto staje. Wymiana słupka lub remont. To tak w skrócie.
    galakty
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6600
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 31 Sie 2012, 10:00
    Prawo jazdy od: 23 08 2012
    Auto: Megane I PHII
    Silnik: 1.6 16V 110
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: Seicento 900, co po nim? :)

    20 Sie 2018, 21:00

    Przy dużych mrozach i gaszeniu na zimnym silniku zamarza odma, odpalasz rano auto, olej wypycha bagnetem, jedziesz 3 kilometry i auto staje. Wymiana słupka lub remont. To tak w skrócie.

    Czyli na jazdę na dystans 4 km do pracy i powrót tą samą trasą nie jest to dobry wybór na zimę. No kiepsko. Gabarytowo i wyposażeniowo mi odpowiada, trasę też chapnie. Po fotkach widzę, że jest ładny egzemplarz, równy i raczej nie bity. Rozmawiałem ze szwagrem który zajmuje się sprzedażą tego autka na miejscu, bo właściciel pracuje na wyjazdach ostatnio i nie ma go zbytnio na miejscu. Dużo mi opowiedział, nie ma problemu żeby na stację skoczyć któregoś dnia.

    A jeżeli ten model Polo, to z jakim motorem? :)

    PS.
    Znalazłem starszą polówkę też z motorem 1,4. W przedlifcie i polifcie są problemy z tą odmą?
    [link wygasł]


    PS. 2
    A ta Corsa?
    [link wygasł]
    Fajf
    Nowicjusz
     
    Posty: 46
    Zdjęcia: 7
    Rejestracja: 29 Cze 2018, 00:33
    Prawo jazdy od: 0- 0-2011
    Przebieg/rok: 8tys. km
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 0.9 39KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: Seicento 900, co po nim? :)

    21 Sie 2018, 14:05

    Dzwoniłem w sprawie Xsary, bo mnie zaciekawiła. Przede wszystkim tym, że karoseria jest w ocynku i jak Barol pisałeś, jeden właściciel.

    Streszczając:
    - Była puknięta tylna klapa, więc została wymieniona na prostą w kolorze.
    - Tylne drzwi były malowane z racji na rysy parkingowe, nic poważnego podobno
    - Olej wymieniany co rok, brak paragonów czy faktur na regenerację belki, serwis klimy i wymianę sprzęgła, ale mówił, że można spokojnie zapytać w punkcie gdzie ta Xsara była robiona
    - Przydałaby się polerka przednich lamp, to z wydatków na najbliższy czas
    - OC i PT załatwione w Kwietniu tego roku
    - Z wad mówił, że co jakiś czas do przeczyszczenia przepustnica, kontrolka daje znać, podobno w tym modelu czy też Citroenach to naturalne.

    Obejrzeć jadę dzisiaj, jak będzie cacy, to myślicie że warty uwagi bolid? :)
    Fajf
    Nowicjusz
     
    Posty: 46
    Zdjęcia: 7
    Rejestracja: 29 Cze 2018, 00:33
    Prawo jazdy od: 0- 0-2011
    Przebieg/rok: 8tys. km
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 0.9 39KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: Seicento 900, co po nim? :)

    21 Sie 2018, 14:09

    Nic niepokojącego w tym co napisałeś nie ma. A przepustnica to norma, VAGowskie 1.6 MPI mają to samo, jak co roku-dwa nie wyczyścisz to obroty szaleją, więc się nie przejmuj (u siebie też to robiłem).
    galakty
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6600
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 31 Sie 2012, 10:00
    Prawo jazdy od: 23 08 2012
    Auto: Megane I PHII
    Silnik: 1.6 16V 110
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: Seicento 900, co po nim? :)

    21 Sie 2018, 14:20

    Czyli Xsara zdecydowanie bardziej warta uwagi, niż to Polo, dobrze wnioskuję galakty?
    Bo mam na dzisiaj umówionego jednego i drugiego na około 18-19, później robi się ciemno i się zastanawiam do którego jechać w pierwszej kolejności :P
    Fajf
    Nowicjusz
     
    Posty: 46
    Zdjęcia: 7
    Rejestracja: 29 Cze 2018, 00:33
    Prawo jazdy od: 0- 0-2011
    Przebieg/rok: 8tys. km
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 0.9 39KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: Seicento 900, co po nim? :)

    21 Sie 2018, 14:30

    Na Polo z 1.4 to ja bym wgl nie spojrzał, ale to raczej kwestia osobista, po prostu to za małe i za słabe dla mnie. No i ta odma, zawsze to ryzyko.
    galakty
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6600
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 31 Sie 2012, 10:00
    Prawo jazdy od: 23 08 2012
    Auto: Megane I PHII
    Silnik: 1.6 16V 110
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999