Suzuki samuraj

16 Gru 2009, 18:36

czy ktos powie czy rózni sie głowica od samuraj 1,3 1298ccm a 1324ccm?
arturtomasiuk
arturtomasiuk
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: warszawa

16 Gru 2009, 19:10

Wielkością :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

17 Gru 2009, 00:26

samurajsj700 napisał(a):Wielkością :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
d..a sałata :mrgreen: pojemność nie ma wpływu na wielkość głowicy :wink:
aczkolwiek ręki sobie uciąć nie dam że głowice są zaminne
silnik o pojemności 1298 ma oznaczenie G13BA (mocniejszy) na wtrysku a 1324 G13A to z gaźnikowego SJta
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

17 Gru 2009, 21:04

hehe to już nie mogę za żartować ?? :evil:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

21 Gru 2009, 15:34

Witam jestem nowy na forum.Swojego samuraja kupiłem ok.pół roku temu.Ogólnie jestem zadowolony.Dodam że to moje pierwsze auto terenowe.Zdążyłem już wymienić całe zawieszenie terenowe,które nabyłem od ''Mazura''.Teraz padł mi akumulator i myślałem o zakupie żelowego , ale biorąc pod uwagę cenę nie wiem czy zdecydować się na zwykły czy żelowy.Czy ktoś z was używa akumulatora żelowego i jakiej pojemności powinien być akumulator do śilnika 1000cm.Z góry dziękuje za odpowiedz.Pozdrawiam.
Krystian30
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 38
Miejscowość: złotoryja

21 Gru 2009, 16:37

Jeśli posiadasz wyciągarkę w Samuraiu to żelówka jest mile widziana ale jeśli nie to wystarczy normalny, o większej pojemności w razie czego.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hybrydowe 4x4 Lexusa - RX, NX, UX
    Japoński producent samochodów klasy premium, który wraz z wprowadzeniem w 1989 roku flagowego Lexusa LS podbił segment aut reprezentacyjnych limuzyn, w niespełna dekadę później de facto stworzył kategorię ...

21 Gru 2009, 18:15

Wciągarki nie mam,a obecny akumulator ma 55Ah i nie wiem czy do tego silnika nie jest za duży.
Krystian30
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 38
Miejscowość: złotoryja

21 Gru 2009, 18:25

Może być ,zawsze ma większe uderzenie. Seryjny powinien być 12V 38Ah
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

21 Gru 2009, 18:34

Ale czy alternator go naładuje?
Krystian30
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 38
Miejscowość: złotoryja

21 Gru 2009, 18:54

Alternator jest 45 A
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

21 Gru 2009, 19:04

To akumulator 45Ah chyba będzie dobry.?
Krystian30
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 38
Miejscowość: złotoryja

21 Gru 2009, 21:04

Spokojnie, to przecież mały silniczek. :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

22 Gru 2009, 14:44

Dzięki za pomoc.Dzisiaj mam większy problem. Podczas nalewania oleju do skrzyni biegów wpadła mi do środka prowizoryczna końcówka plastikowa.Teraz boje się że trzeba będzie rozbierać skrzynię żeby to wyjąć.
Krystian30
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 38
Miejscowość: złotoryja

22 Gru 2009, 18:36

Jogi4x4 napisał(a):Może być ,zawsze ma większe uderzenie. Seryjny powinien być 12V 38Ah
za "uderzenie" odpowiada prąd rozruchowy, co ma średnią korelację z pojemnością aku :wink: i rzeczywiście im ten parametr wyższy tym lepiej :wink:
a 38Ah czy 55Ah to tylko pojemność która ma inne znaczenie i w ziie na dużym mrozie bardzo się przydaje :wink: choć mały alternatorek z samiego czasem może mieć problemy z dużymi pojemnościami trzeba sprawdzać prąd ładowania czy nie spada za bardzo :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

22 Gru 2009, 19:47

Wiem, dlatego dobrym wyborem jest Żółta Optima albo Exide Maxxima, aku 41Ah ale rozruch 510A no i nie jest tak wrażliwy na głębokie rozładowania. Choć do normalnie użytkowanego samochodu wystarczy zwykły, dobry akumulator.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna