Uszkodzona uszczelka pod głowicą i woda w silniku

29 Sty 2018, 19:39

Witam, mam pytanie jak myslicie czy jak spuszcze stary olej i doleje nowy
oraz wymienie wode w chlodnicy na nowa czy jeszcze posmigam pare tyg autem, jest to stary grat ktorego nie oplaca sie naprawiac i jak padnie dam go na zlom tyle ze jeszcze moglbym zainwestowac w olej aby troche go podobijac , myslicie ze przedluzy to jego zywotnosc na jakies 2 tyg ?
Teraz ledwo co odpala trzeba pilowac go z minute po zmianie oleju zacznie od razu odpalac czy dalej bedzie sie dusic ?
seo
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 08 08 1997
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Renault megane
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

29 Sty 2018, 20:44

Słabo odpala bo na cylindrach zbiera się płyn chłodniczy i jego wymiana czy też oleju nic nie da. Nie wiem ile km robisz ale ja tam bym nie inwestował w ogole jak masz zamiar jezdzić 2 tyg. Kontroluj płyn i olej i jeździj aż padnie, 2 tyg powinien przetrwać. Są też jakieś preparaty które to niby uszczelniają uszczelki pod głowicą, ja osobiscie tego nie testowałem wiec nie wiem czy działa ale może jest tu ktoś kto miał z tym styczność. Zastosować możesz nic nie ryzykujesz.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16747
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

10 Lut 2018, 20:34

Szkoda kasy,to nic nie da.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8623
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowa Mazda6 - produkcja w fabryce w Hofu
    Mazda Motor Corporation oficjalnie uruchomiła produkcję najnowszej Mazdy6. Uroczystość odbyła się w Zakładzie nr 2 w Hofu, w prefekturze Yamaguchi. W uroczystości wzięło udział około 500 osób, w tym Prezes Zarządu ...