VW Golf III 1.9 TD - hałas w kabinie

04 Sty 2011, 16:07

pompa lub też wyrobiony klin na kole rozrządu na wale

Jeszcze nie wiedziałem koła rozrządu mocowanego na klin. A kilkadziesiąt kuł różnych silnikach ściągałem
Maki
Początkujący
 
Posty: 243
Miejscowość: z daleka

04 Sty 2011, 20:41

to jeszcze widocznie za malo rozbierales
Kochaj i szanuj swoje auto a wzamian sie odwdzieczy:)
kamilszczak00
Początkujący
 
Posty: 162
Miejscowość: Biała Podlaska

04 Sty 2011, 22:24

to jeszcze widocznie za malo rozbierales

Ja napiszę ci rozbierałem kilka fordów,oplów, jednego vw, renówki, Fiaty i każdy jeden miał koło osadzone na wpust. Powiedz mi w takim razie jakie marki samochodów mają na klin osadzone koła. Będę wiedział na przyszłość.
Maki
Początkujący
 
Posty: 243
Miejscowość: z daleka

04 Sty 2011, 22:38

japonczyki np Nissan,Mazda
Kochaj i szanuj swoje auto a wzamian sie odwdzieczy:)
kamilszczak00
Początkujący
 
Posty: 162
Miejscowość: Biała Podlaska

04 Sty 2011, 22:51

No dobra, a mają osadzone te kliny osiowo, czy promieniowo.

Ps. sorry że pytam ale chcę wiedzieć na przyszłość jak będę rozbierał.
Maki
Początkujący
 
Posty: 243
Miejscowość: z daleka

05 Sty 2011, 15:39

Maki : jaka jest różnica między wpustem a klinem?
Dla wyobrażenia
[link do oferty na Allegro wygasł]
ten wpust jest przecież z klina i wiekszość mechaników posługuje się wyrażeniem klin tak jak np maglownica a nie przekładnia kierownicza czy migacz a nie kierunkowskaz.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowy Duster 2018: w 100% zmieniony design nadwozia
    Wszystkie zewnętrzne elementy zostały przeprojektowane i zyskały bardziej wyraziste kształty, które podkreślają siłę charakteru auta. Wnętrze Nowego Dustera oferuje wyższy poziom komfortu bez kompromisów. Zdecydowanie ...

05 Sty 2011, 18:22

jaka jest różnica między wpustem a klinem?

Taka sama jak między kołem a kwadratem. Czyli kształtem. I wpustów nie osadza się promieniowo lecz tylko osiowo, a kliny można osadzać promieniowo i osiowo.

A to koło z polo to klin tylko zintegrowany z kołem.

[ Dodano: 5 Styczeń 2011, 19:28 ]
wiekszość mechaników posługuje się wyrażeniem klin

To błędnie. Jest to bardzo mylące. Przynajmniej dla mnie.
Maki
Początkujący
 
Posty: 243
Miejscowość: z daleka

10 Sty 2011, 22:57

Tak jak mi się wydawało problemem były poduszki. Po wymianie na używane wszystko wróciło do normy. Dzięki za porady.
masterkukis
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Szczecin

22 Lut 2011, 09:54

arciasty napisał(a):był robiony remonta a może koło zamachowe jest przykręcone -przesunięte nie na swoje miejsce?
Jak odpalisz na "ssaniu" także go telepie czy właśnie na lekko podwyższonych obrotach jest ok ? Rozumiem że silnik nie lata po kabinie, tylko trzęsie w środku deską oparciami foteli i np otwartymi drzwiami?
Jeżeli tak jest u Ciebie to masz albo różne ciśnienie na wtryskach albo źle ustawiony kąt wtrysku. Spróbuj go lekko opóźnić na pompie i zobaczysz czy chodzi spokojniej .


WITAM:>
chciałbym się dokładnie odnieść do stwierdzenia;
"Jak odpalisz na "ssaniu" także go telepie czy właśnie na lekko podwyższonych obrotach jest ok ?"
bo właśnie zauważyłem że u mnie jest strasznie głośno w kabinie a na "ssaniu" problem zniknął a powiem nawet że silnik ożył (niestety tylko do wyłączenia się ssania)

Poduchy już wszystkie wymieniłem:/
co dalej??????????:/
Ganja1984
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: z nikąd:>