VW Polo 9N, autoalarm - nieznane miejsce ukrytego wyłącznika

09 Kwi 2013, 22:34

Witam!
Mam problem z autem VW polo 9N, a mianowicie z alarmem challenger st 800 pc- sytuacja jest taka, że zostało wciśnięte kłódka zamknięta + kłódka otwarta z kluczykiem w stacyjce na zapłonie.

Włączył się zapewne inny tryb działania alarmu powiązany z anty-napadem i z tego co ustaliłem do wyłączenia go i do powrotu do poprzednich ustawień należny wcisnąć ukryty wyłącznik alarmu,
i tu pojawia się problem - ten kto montował alarm nie wspomniał o ukrytym wyłączniku, może go nawet wcale nie ma, chciałbym się zapytać:

Czy jest jakiś sposób by wrócić do stanu poprzedniego?

Jak bez tego ukrytego wyłącznika nie da się obejść, to gdzie go znaleźć i jak do niego dotrzeć? Ewentualnie jak wygląda... Zupełnie nie znam się na tym, nie wiem nawet gdzie są poszczególne istotne elementy alarmu zamontowane i gdzie ich szukać, no może oprócz syreny.
qwoot
Nowicjusz

Prawo jazdy: 09 04 2001
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: VW polo 9n
Silnik: 1.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

10 Kwi 2013, 14:48

Wyłącznik resetujący alarm jest jak sama nazwa wskazuje ukryty. A więc musisz go szukać, bo nikt z nas ci nie powie, gdzie on jest w twoim samochodzie. Szukanie zacznij od skrzynki bezpieczników i w okolicach kolan kierowcy, czyli pod kierownicą. Jest to zwykły, mały przycisk, zazwyczaj czerwony.
Ukryty wyłącznik jest napewno.