Wycena naprawy

08 Wrz 2014, 13:57

Witam. Mam prosbę, mógłby ktoś orientacyjnie napisać ile bym dał za naprawdę czegoś takiego?

Otóż: Tico 97r.

- śmierdzi paliwem przy/po pracy silnika, może to jakiś przewód bo też ciut za dużo pali
- wentylator chłodnicy nie kręci, być może termostat. W trasie nie przekracza 1/3 skali na wskaźniku temp.
- światło cofania (może czujnik)
- szarpie przy lekkim naciskaniu gazu, trzeba dać obroty i dopiero puszczać sprzęgło, przy jeździ 30kmh na dwójce też szarpie
- świeci się lampka ładowania. Po tym jak zaświeciła się pierwszy raz, po dwóch dniach już nie odpalił (akumulator okej)
- ręczny łapie dopiero na ostatnim zabku i to minimalnie, można pchać auto jedną ręką.

Dodam, że mechanik do którego planuję jechać wziął 250zł za naprawę rozrusznika i rozrządu (przestawiony o 3 zęby).
keniger
Początkujący
 
Posty: 55
Auto: Nie mam
  • 06 Paź 2014, 09:14

    Skąd wiesz że akumlator jest okej,kiedy po raz ostatni był sprawdzany? Skoro nie odpalił to może też kwestia alternatora. Polecam kupić części samemu w sklepie internteowym,natomiast zapłacić tylko za robociznę,ta będzie różna w zależności już od mechanika.
    Sambert
    Nowicjusz
     
    Posty: 35
    Przebieg/rok: 12tys. km
    Auto: VW Golf
    Silnik: 1.8
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002

    16 Paź 2014, 18:38

    Jeśli światła cofania nie działaj obydwa, może warto sprawdzić bezpiecznik? Co do ręcznego możesz też spróbować podregulowanie linki. W wersji 97 r. bezpiecznik od światła cofania i wentylatora chłodnicy jest jeden, więc duże prawdopodobieństwo, że jest on przepalony.
    Szymonn98
    Nowicjusz
     
    Posty: 8
    Auto: Nie mam

    17 Paź 2014, 12:54

    Zgadza się,zacznij od bezpiecznika,potem sprawdzaj akumlator i napisz na forum gdzie leżał problem,będziemy czekać na Twoją odpowiedź
    Dabtuner
    Aktywny
     
    Posty: 295
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Czy samochody hybrydowe boją się mrozu?
      Brytyjska Toyota przez 24 godziny mroziła crossovera Toyota C-HR Hybrid w temperaturze -20 stopni, systematycznie polewając go wodą. W efekcie samochód pokrył się grubą warstwą lodu. Mimo to hybrydowy crossover bez ...