[E60] 3.0d Problem z układem wspomagania

27 Wrz 2018, 18:08

Witam, z powodu wyczuwalnych stuków oraz luzów na listwie zębatej w maglownicy zdecydowałem się wymienić ją na regenerowaną. Po założeniu borykałem się z pierwszym problem, który wkońcu udało mi się rozwiązać. Mianowicie bezpośrednio po wymianie gdy tylko silnik się nagrzał zawór w pompie wspomagania odcinał ciśnienie, i co lepsze działo się tak na trzech pompach. Dopiero wymiana na czwartą załatwiła sprawę. Teraz gdy już wspomagania nie odcina mam inny problem dotyczący tarcia/ocierania gdzieś w okolicy maglownicy. Oczywiście wsadzałem dwie maglownice co prawda z tej samem regeneracji i ten sam efekt w tym samym momencie kręcenia kierownicą. Dodam, że problem występuje tylko przy kręceniu w lewo dokładniej przy kontrze. Gdy koła skręcone są w prawą stronę problem występuje ale jest ledwo wyczuwalny. Dodaję filmik, na którym słychać ten dźwięk. Wibracje wychodzą z okolic maglownicy, czuć je bardzo na lewym kole, drążkach oraz stabilizatorze.
Moje autko : BMW E61 3.0d 197ps Automat z 2009r.

Dodaję filmik:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

LukaszM57
Obserwowany
 
Posty: 2

23 Paź 2018, 10:39

Jesteś pewien, że regenerowana pompa to dobry pomysł? Może sprawę załatwiłaby nowa na gwarancji,s druga kwestia: czy podłączałeś auto pod komputer celem diagnostyki błędów?
MotoSzef
Nowicjusz
 
Posty: 19
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Hybrydowe 4x4 Lexusa - RX, NX, UX
    Japoński producent samochodów klasy premium, który wraz z wprowadzeniem w 1989 roku flagowego Lexusa LS podbił segment aut reprezentacyjnych limuzyn, w niespełna dekadę później de facto stworzył kategorię ...