




Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tribul napisał(a):Przypomniało mi się, w Omedze był 2.5 TDS, taki sam jak w BMW, i szczerze odradzam, ani to mało nie pali ani nie cieszy się bezawaryjnością. Coś mi się zdaje, że kolega sobie żarty z nas robi tym tematem :mrgreen:![]()
Tribul napisał(a):Niestety, bez różnicy czy diesel czy benzyna, 10 sekund to 10 sekund. Po prostu się nie da znaleźć auta, które będzie komfortowe ( a zarazem duże), full wypas, miało silnik nie większy jak 2.0 i miało od 7-9 s do setki, i to w kwocie do 15 tyś. Jak chcesz żeby auto Ci się zbierało i mieściło si ew takiej kwocie to musisz kupić coś mniejszego i z większym silnikiem, np. coś takiego jak ja mam, i tam będziesz miał 7 sekund do setkiTylko w tej cenie to pewnie będzie bite
piotrpz87 napisał(a):A patrzyłeś na taki samochód jak Audi A4
[link do oferty na Allegro wygasł]
W nim napewno bez obaw wyprzedzisz tira te silniki żyja jak mają powyżej 3000obr./min i mozesz nawet gaz załozyć lub kupić już z zamontowanym.
piotrauto napisał(a):a nie jest tak ze diesel z 10,5s do setki jest szybszy od benzyny z 10,5s do setki?
w benzynie max moment wykorzystujemy jedynie do wyprzedzania czyli kręcimy od 4 do 7tys obrotów a normalnie jezdzimy od 1,5 do 2,5tys a w dieslu max moment jest nisko
jezdzilem przedtem fiatem cc 700 z lpg i 115km w benzynie na mnie nie robi absolutnie żadnego wrażenia
piotrauto napisał(a):co mi z tych 10,5s do setki jak strach tira wyprzedzic
piotrauto napisał(a):jezdzilem przedtem fiatem cc 700 z lpg i 115km w benzynie na mnie nie robi absolutnie żadnego wrażenia
zbychu57 napisał(a):piotrauto napisał(a):co mi z tych 10,5s do setki jak strach tira wyprzedzic
jak kierowca d**a to żadnym autkiem nie będzie umiał wyprzedzić ;ppiotrauto napisał(a):jezdzilem przedtem fiatem cc 700 z lpg i 115km w benzynie na mnie nie robi absolutnie żadnego wrażenia
Taka mala rada ode mnie abyś w końcu wyłączył hamulec ręczny to wtedy poczujesz rożnicę pomiędzy 31KM z CC a 115 KM z Passata.