REKLAMA
Sopelek napisał(a):Miałem 5 aut ale oglądałem przed zakupem każdego z nich z 6-7 egzemplarzy a nie na "Jana" kupowałem co popadnie, przez to nie miałem takich problemów że w aucie za 10k wkładam na dzień dobry 5k.
To o czym my tu rozmawiamy
Sopelek napisał(a):iść w teorie że jak się kupi 1,6 to będzie wieczny, trzymany pod kocem i nic się nie wydarzy, ale rzeczywistość swoje, to że ktoś zna 1,6 jedyne w swoim rodzaju którym dziadek jeździł i ma 100 tys przejechane, to nie znaczy że nie ma 99% aut z tym motorem, które chleją olej na potęgę, mają wypalone gniazda zaworowe (lpg) albo jakieś upg, wycieki, korozja itd.
Chłopie zaczynasz mnie powoli irytować avto tylko udawało się tu nielicznym.
Wskaż mi tą teorię które niby ktoś głosił że 1,6 były trzymane pod kocem ?
Napisaliśmy że to jest bezpieczniejsza opcja dla kieszeni.
Sopelek napisał(a):1,8T da radę odpsrzedać, takie 1,6 czy 2,0 to musi być na prawdę super stan żeby ktoś za normalne pieniądze to kupił, inaczej tylko na złom albo za 500 zł.
1,8T jeździ fajnie, natomiast 1,6 czy 2,0...osiągi
W tym miejscu jest Twoja skrajną niewiedza.
1,6 a szczególnie 2,0 oct znikają jak świeże bułki. Po te opcję silnikowe można powiedzieć że jest wyścig. Pilnowałem ogłoszeń przez 2miesiące bo ...nie zawsze miałem czas startować po ukazaniu się w necie. Tą sztukę którą kupiłem 1,6 wystawiona była za 9700 i to był prawdziwy rajd ogł.weszło o 15 a po zmroku kupowałem auto. Facet myślał że jestem jakiś stuknięty ale przyznał że dopiero po tym jak się umówiliśmy zrozumiał czemu tak szybko działałem. Odebrał przez 3g kilkanaście telefonów gdzie nawet dawali mu 1k więcej.
ẞciągam też auta z innych krajów to oct 1,8t betony kosztujące często o wiele mniej niż 1,6/2,0.
Do tego wszystkie modele gr VW opcja 1,6 8v i 2,0 są rozchwytywane i mega drogie jak na sam silnik i rocznik.
1,8t trzyma cenę w droższych autach i rocznikowo młodszych.
Ogólnie chłopie widać że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz.