Jakie auto do 10k dla 18 latka

20 Lis 2023, 22:55

Sopelek napisał(a):Miałem 5 aut ale oglądałem przed zakupem każdego z nich z 6-7 egzemplarzy a nie na "Jana" kupowałem co popadnie, przez to nie miałem takich problemów że w aucie za 10k wkładam na dzień dobry 5k.

To o czym my tu rozmawiamy :ok:
Sopelek napisał(a):iść w teorie że jak się kupi 1,6 to będzie wieczny, trzymany pod kocem i nic się nie wydarzy, ale rzeczywistość swoje, to że ktoś zna 1,6 jedyne w swoim rodzaju którym dziadek jeździł i ma 100 tys przejechane, to nie znaczy że nie ma 99% aut z tym motorem, które chleją olej na potęgę, mają wypalone gniazda zaworowe (lpg) albo jakieś upg, wycieki, korozja itd.

Chłopie zaczynasz mnie powoli irytować avto tylko udawało się tu nielicznym.

Wskaż mi tą teorię które niby ktoś głosił że 1,6 były trzymane pod kocem ?

Napisaliśmy że to jest bezpieczniejsza opcja dla kieszeni.

Sopelek napisał(a):1,8T da radę odpsrzedać, takie 1,6 czy 2,0 to musi być na prawdę super stan żeby ktoś za normalne pieniądze to kupił, inaczej tylko na złom albo za 500 zł.
1,8T jeździ fajnie, natomiast 1,6 czy 2,0...osiągi


W tym miejscu jest Twoja skrajną niewiedza.

1,6 a szczególnie 2,0 oct znikają jak świeże bułki. Po te opcję silnikowe można powiedzieć że jest wyścig. Pilnowałem ogłoszeń przez 2miesiące bo ...nie zawsze miałem czas startować po ukazaniu się w necie. Tą sztukę którą kupiłem 1,6 wystawiona była za 9700 i to był prawdziwy rajd ogł.weszło o 15 a po zmroku kupowałem auto. Facet myślał że jestem jakiś stuknięty ale przyznał że dopiero po tym jak się umówiliśmy zrozumiał czemu tak szybko działałem. Odebrał przez 3g kilkanaście telefonów gdzie nawet dawali mu 1k więcej.

ẞciągam też auta z innych krajów to oct 1,8t betony kosztujące często o wiele mniej niż 1,6/2,0.

Do tego wszystkie modele gr VW opcja 1,6 8v i 2,0 są rozchwytywane i mega drogie jak na sam silnik i rocznik.

1,8t trzyma cenę w droższych autach i rocznikowo młodszych.

Ogólnie chłopie widać że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10348
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

20 Lis 2023, 23:03

Powinienem się wkurzać na ten off top i rzucać banami, ale wasza dyskusja jest nawet zabawna :roll: 5 stron i żadnych konkretów.

Fakty są takie, że auto kupuje 18 latek, więc im proestsze, tym lepsze, bo zapewne nie ma stałego źródła dochodu. Przy owej prostocie budowy trzeba szukać auta w najlepszym stanie technicznym, czasy silników turbo, beemek i innych wynalazków jeszcze nadejdą.
Więc panowie od spamu, proszę zluzować, o to samo proszę też autora tematu. Mierz siły na zamiary (i doświadczenie za kierownicą), nie spinaj się, że ten ma tyle mocy i czy to wystarczy, a ten ma tył napęd i jest fajny, idzie zima, nie chcemy mieć na wiosnę jednego forumowicza mniej.
I dobra rada na koniec - wrzucając tony linków nic nie kupisz, musisz szukać bardziej aktywnie. Chociaży po to, aby odbyć jakieś jazdy próbne czy macanki, żeby wiedzieć, co Ci się podoba i czego oczekujsz.
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14079
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

21 Lis 2023, 10:20

Sopelek napisał(a):I teraz można zrezygnować i iść w teorie że jak się kupi 1,6 to będzie wieczny, trzymany pod kocem i nic się nie wydarzy, ale rzeczywistość swoje, to że ktoś zna 1,6 jedyne w swoim rodzaju którym dziadek jeździł i ma 100 tys przejechane


Chłopie Ty dalej nie rozumiesz, co miałeś z polskiego w szkole?

Jeśli nie widzisz różnicy w serwisie 1.8T i 1.6 MPI, to prostu to przyznaj.

Zakładasz że i w jednym i drugim nie będzie nic do roboty. Okey, wtedy jesteś farciarzem. Natomiast jak będzie coś do roboty, to wydanie 3x tyle w aucie za 10k robi już potężną różnicę.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007