Mercedes W210 2.2 96 - gwizdanie z pod maski

16 Lut 2020, 13:05

Cześć.
Mam pytanie gdy silnik jest zimny podczas jazdy słychać gwizdanie spod maski oczywiście gdy przekroczy się 60km/h i jest to podczas przyśpieszania i hamowania i ten gwizd jest raz głośniej raz ciszej. Po nagrzaniu się silnika przestaje gwizdać. Wymieniłem pompę wspomagania, rolkę napinacza, alternator był robiony czego mogę jeszcze szukać bo nie wiem czy to łożysko czy coś innego. Również jak go odpale i dam mu kopa to szybciej ustaje to gwizdanie.
Miałem wymieniane też tak zwaną kiwajkę na której jest przymocowana rolka napinacza i napinacz ale nie jest to orginalne czy istnieje możliwość że pasek jest za bardzo napięty i piszczy?? I dopiero jak się rozgrzeje to pasek się rozszerza i nie piszczy?? Macie jakieś pomysły??
Patryk321
Nowicjusz
 
Posty: 13
  • 16 Lut 2020, 14:30

    Patryk321 napisał(a):jest to podczas przyśpieszania i hamowania i ten gwizd jest raz głośniej raz ciszej
    Jego dźwięk zmienia się wraz z obrotami silnika im wyższe tym głośniej? Na każdym biegu występują takie gwizdy?
    Cichy77
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5200
    Zdjęcia: 68
    Auto: Mam, często zmieniam!

    16 Lut 2020, 17:20

    Tak na każdym biegu. I tak zmienia się raz ciszej raz jest głośniej.
    Patryk321
    Nowicjusz
     
    Posty: 13

    15 Maj 2020, 14:19

    Na pewno trzeba zweryfikować napięcie paska. Jeżeli będzie za mocno napięty to tylko mogą się później pojawić problemy z łożyskami. Czasem nowy pasek przez pewien czas też jest lekko głośniejszy ale na pewno nie powinien tak się zachowywać jak u Ciebie.
    Rokiko
    Zaawansowany
     
    Posty: 642
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego zwolennicy hybryd wybierają Toyotę C-HR?
    Toyota C-HR Hybrid szturmem zdobyła rynek hybryd w Polsce i jest liderem aut z takim napędem. Sprawdzamy, co czyni ten samochód aż tak popularnym. Odważny crossover Pierwszą zapowiedź kompaktowego crossovera Toyoty ...
    Pogoń za najlepszymi czasami w symulatorze - Formuła E
    Dwaj kierowcy Audi: Daniel Abt i Lucas di Grassi, już 13 stycznia wystartują w trzeciej rundzie bieżącego sezonu Formuły E, która odbędzie się w Marakeszu, w Maroku. Jednak zanim zawodnicy staną na linii startu kolejnego ...

  •  
    • Warto przeczytać