Piasta vw vento

07 Mar 2011, 22:14

witam. ostanio mialem mala przegode. uszkodziło mi sie tylne łożysko i zablokowało kolo podczas jazdy (hamulce - bębny) . bieżnia starego łożyska została na piascie. było ja bardzo ciezko zbić. zakladajac beben z nowymi łożyskami okazło sie że nowa bieżnia jest również ciasna. przy zdjeciu bebna łozysko zostało z simmeringiem na piascie... ;/ z tego co wiem to powinno lekko wchodzic to łożysko razem z bebnem. piasta jest do wymiany? czy skrecić beben i nie przejmowac sie? prosze o podpowiedzi
mich91
Nowicjusz
 
Posty: 4

07 Mar 2011, 23:24

Szczerze :?: w golfie3 wujka to samo miałem, założyłem to tak i już 2lata jeździ nic się nie robi :mrgreen:
karosa
Początkujący
 
Posty: 67
Miejscowość: strumień
Prawo jazdy: 13 04 2000
Auto: SEAT cordoba vario
Silnik: 1,9 TDI 110KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

08 Mar 2011, 00:59

Piasta to to co zdejmujesz z tylnej osi, natomiast poprawnie to chodziło o CZOP. łożysko masz dobrze osadzone. Przy montażu trzeba było wyczyścić (z wszelkich brudów i resztek starego smaru) dokładnie czop i lekko przesmarować ułatwiając montaż.
Jeżeli prawidłowo dokręciłeś nakrętkę i piasta obraca się swobodnie ale nie ma luzu, to będzie jeździło.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Jak działa napęd AWD-i w hybrydach Toyoty?
    Elektryczny napędem na cztery koła AWD-i całkowicie różni się od tradycyjnych napędów 4x4 pod względem konstrukcji i zasady działania. Wyjaśniamy, jak AWD-i jest zbudowany, jakie daje korzyści i dlaczego pojawia ...