Pierwszy samochód do 6000 zł.

07 Wrz 2010, 14:28

Witam,
Noszę się z zamiarem kupna samochodu. Na ten cel mogę przeznaczyć ok 6000 zł.
Szukam samochodu, ładnego dynamicznego i ekonomicznego. Nie chcę się władować w coś czego serwis jest drogi a wziąłem to tylko ze względów estetycznych.
Doświadczenie na drodze jakieś już mam, ponieważ jeżdżę od czerwca motocyklem (kawasaki zx6r). Rozmyślałem nad Seatem Ibizą II, BMW 520 E34 oraz nad Toyotą Camry 2.2 z rocznika około 1993. Czy warto pchać się w samochód z LPG, na co zwracać uwagę podczas oględzin auta? Jestem zielony w temacie samochodów. Pierwszy motocykl wybierałem pod okiem "bardzo doświadczonego" motocyklisty a i tak problemów technicznych miałem sporo.
pozdrawiam.
Slider
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Siennica

07 Wrz 2010, 14:36

No ja Ci powiem że mam podobny problem ale już wymyśliłem co kupuje.

Biorę Bmw e34 jakoś 5tki i 7demki mnie nie kręcą a co do tego Bmw jak na mój gust świetnie się prezentuje gaz jak najbardziej sek i nie odczuwa się podobno dużej straty mocy

A za 6tyś powinno coś być na allegro jest wiele ciekawych ofert w cenach 5-6k ja aktualnie szukam w swojej okolicy ale co patrze na mazurach strasznie drogo wychodzą te samochody ale no nic zostaje uzbroić się w cierpliwość.

A więc od siebie polecam e34 w gazie jak chcesz zaoszczędzić trochę na eksploatacji
Go Faster
Początkujący
 
Posty: 188
Miejscowość: mazury

07 Wrz 2010, 14:51

Go Faster, e34 to 5tka jest.
mareczko
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: DDZ

07 Wrz 2010, 14:52

Poprawcie mnie jeśli się myle, ale z tego co mi wiadomo to jak BMW się posypie to koszta są spore. Podejżewam, że poważniejsza awaria znacząco przewyższy wartość samochodu. Stare BMW według mnie są dla ludzi, którzy potrafią dłubać w autach i mają dostęp do części. No chyba, że stać ich na serwisowanie ;)

Może zamiast Bemki jakiś japończyk, rodzina WV?:>
Zviezda
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Warszawa

07 Wrz 2010, 15:17