Samochód do 5-6 tys.

18 Mar 2010, 10:28

Witam

Poszukuje samochodu w granicach max 5-6 tys zł. Auto hatchback lub sedan/limuzyna 4/5 drzwi. Jakiś który nie dużo pali, benzyna lub diesel (nie znam się i nie wiem czy dostane jakiegoś diesla w tej cenie). Dodam, że mam 190cm więc raczej jakieś małe to autko nie może być.
Robb
Nowicjusz

Miejscowość: nikąd

18 Mar 2010, 15:10

Daewoo Lanos w tym przypadku z gazem.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

18 Mar 2010, 15:21

Robb napisał(a):Dodam, że mam 190cm więc raczej jakieś małe to autko nie może być.

Ja mam 187cm i 105kg i nawet w służbowym Cieniasku mieszczę się bez problemu. Długi czas jeździłem Micrą i też spokojnie w niej siedziałem. Jedyne auta w których mi ciasno to Matiz i Aveo :( No ale to taki mały OT ;)
Za barolem polecę Lanosa tylko nie wiem jak z budżetem na to auto.
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

18 Mar 2010, 15:45

Ja mam 185cm wzrostu i w moim kaszlu mieszcze sie bez problemu,ja jeszcze moge polecić Seata Cordobe/Ibiza.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Awatar użytkownika

18 Mar 2010, 17:30

Kup astre, szukaj modelu z regulowana kierownica, ja mam 193 cm i się w większości aut nie mieszczę niestety.. tzn nie mieszczę się w autach gdzie nie ma regulowanej poziomo płaszczyzny kierownicy bo kolana mam na jej poziomie, dodatkowo poszukaj auta który ma regulowanie położenie fotela kierowcy to również ważna sprawa dla wysokich.
illusion
Aktywny

Miejscowość: Poznań