[D] 159 1,8 / A4 B7 2,0 / Mondeo mk4 2,0 / Legacy IV 2,0

Który model wybierasz?

Alfa Romeo 159 1,8 - 140KM
9
30%
Audi A4 B7 2,0 - 131KM
5
17%
Ford Mondeo mk4 2,0 - 145KM
11
37%
Subaru Legacy IV 2,0 - 150KM
5
17%
Razem głosów : 30

[D] 159 1,8 / A4 B7 2,0 / Mondeo mk4 2,0 / Legacy IV 2,0

19 Kwi 2017, 18:16

[D] 159 1,8 / A4 B7 2,0 / Mondeo mk4 2,0 / Legacy IV 2,0
Podstawowe kryteria zestawienia:
- segment D
- silnik benzynowy o mocy około 140KM
- manualna skrzynia biegów
- modele z okolic 2008 roku

Wytypowane modele do zestawienia:
- Alfa Romeo 159 1,8 - 140KM
- Audi A4 B7 2,0 - 131KM
- Ford Mondeo mk4 2,0 - 145KM
- Subaru Legacy IV 2,0 - 150KM

Zestawienie (kliknij aby powiększyć):

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Komentarz do zestawienia:
Należy zwrócić uwagę na koszt termostatu (Gates) w Alfie Romeo i Audi, łożyska koła (SKF) w Fordzie, amortyzatorów (KYB) i rozrządu (SKF) w Subaru oraz sprzęgła (Sachs) w Alfie Romeo, Fordzie i Subaru. Ponadto Audi i Ford zostały wyposażone w koła dwumasowe (Sachs).

Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15156
Zdjęcia: 453
Rejestracja: 05 Lis 2011, 21:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jazda w klapkach lub boso - to niebezpieczne! Jazda w klapkach lub boso - to niebezpieczne!
    Zwłaszcza latem zdarza się, że kierowcy prowadzą samochód w nieodpowiednim obuwiu, takim jak klapki czy sandały na koturnie, a czasem nawet próbują obsługiwać pedały gazu czy hamulca bosymi stopami. Grozi to ...
    Audi Urban Concept Spyder - samochód studyjny Audi Urban Concept Spyder - samochód studyjny
    Samochód studyjny Audi Urban Concept Spyder, gwiazda Międzynarodowej Wystawy Motoryzacyjnej w 2011 r. we Frankfurcie, stanowi konkretną propozycję dla mobilności jutra. W swoich założeniach przeznaczony jest dla nowoczesnego ...

  •