29 Sty 2018, 03:09
Wszystko zależy jakiego auta szukasz.
Koszty podobne, masz w podwieszonych zestawienie które zrobił użytkownik Dzida.
Wychodzi podobnie A4 1,8T ok 9 tys typowe usterki i eksploatacja, Golf ok 10 tys.
W A4 problemem jest zawieszenie, które szybko leci i jest drogie, do tego napinacz przy 1,8T
W Golfie nagar z uwagi na FSI + też wariator rozrządu.
Z tym że Golf to szybko kompakt, A4 raczej auto wygodne do podróżowania, z typowymi osiągami turbo-benzyny.
Ja bym powiedział tak, jak chcesz szybkie daily do miasta, to raczej Golf GTI, jak coś na trasy, szczególnie z opcją lpg to A4 1,8T - tylko tutaj przydało by się zrobić program, nieco podnieść moc pod te 190 koni, wtedy coś się zaczyna dziać i wreszcie auto jedzie.
Pamiętaj też że w Golfie jak zrobisz program to masz już 230 koni, to będzie rakieta, w A4 przy 200 szału nie będzie (z uwagi na masę) chociaż dosyć szybkie auto.
No po prostu każde z tych aut to inna bajka.
Jak A4 1,8T to może też Saab 9-3 2,0 turbo? albo Volvo S60 2,0T itd..