Jakie auto 4x4 kupić

12 Gru 2010, 22:02

Zaś kolega z innego forum ma samiego z takim samy silnikiem jak tym miałeś koła 32" simexy i ma oryginalne mosty bez żadnych wzmocnień itp i mówi że mu się dzielnie trzymają :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

12 Gru 2010, 22:23

Od wymiany do wymiany :mrgreen: Tutaj 2 takie były i w obydu to samo, tzn. luzy na mostach, itp. do tego u mnie doszło wyrywanie reduktora i nie mów mi że na pewno ma to samo, ponieważ wina tutaj była też w sprzęgle spiekowym więc system 0-1 . Zresztą kolega ma zwykłefo Samuraia na 31" i ciągle ma problemy z mostami.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

12 Gru 2010, 22:35

Wiesz nie wiem jakie ma tam sprzęgło ale mówi że daje rade jak na razie :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

12 Gru 2010, 22:36

Jogi4x4 napisał(a):Od wymiany do wymiany :mrgreen: Tutaj 2 takie były i w obydu to samo, tzn. luzy na mostach, itp. do tego u mnie doszło wyrywanie reduktora i nie mów mi że na pewno ma to samo, ponieważ wina tutaj była też w sprzęgle spiekowym więc system 0-1 . Zresztą kolega ma zwykłefo Samuraia na 31" i ciągle ma problemy z mostami.


uff a co mu się dzieje :?: To czemu nie wzmocni lub nie założy z Patrola :?: lub czegoś innego
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

12 Gru 2010, 22:41

Ogólnie to pół roku temu zmielił tył, teraz ma już na nowym luzy, luzy z przodu i problemy z krzyżakami ale to ze względu na uszkodzony wal. A nie zmienia na Patrola ponieważ taka rzeźba jest nie oplacalna w tym egzemplarzu ale prawdopodobnie przerzuci się na Patrola :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

12 Gru 2010, 22:43

U to mówisz że samusi już nie daje rady 31" :oops:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak naładować akumulator?
    Ładowanie akumulatora to pozornie łatwe zadanie, jednak może nastręczyć pewnych trudności. Jak poradzić sobie z tym wyzwaniem? Przede wszystkim należy pamiętać, że akumulator może być ładowany jedynie prądem stałym. Dlatego ...

13 Gru 2010, 09:24

No niestety, wszystko kiedyś się skończy, zmęczenie materiału, warunki pracy itp.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

13 Gru 2010, 17:04

Witam, dziękuję za odpowiedź na moje pytanie zadane kilka dni temu :)
Padło na Vitare tak jak polecaliście. Znalazłam fajna sztukę z 2001 roku, silnik 1.6 100 KM manualna skrzynia. I tu mam kilka pytań:
- Orientujecie się czy wraz z pojawieniem się nowej budy zostało coś zmienione w zawieszeniu? Tak samo dobrze sobie radzi w terenie?
- Czy ten silnik jest już wystarczający czy może szukać 2.0 130 KM?
- Skrzynia biegów - szukać automata?

Z góry dzieki za odpowiedzi!:)
Ostatnio edytowany przez majitsu, 13 Gru 2010, 17:40, edytowano w sumie 1 raz
majitsu
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Wrocław

13 Gru 2010, 17:10

No wszystko fajnie ale czy chodzi Ci o nową budę czyli o Vitare po lifcie w 1996r. czy o nową budę czyli Grand Vitarę? Ale podejżewam że o GV.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

13 Gru 2010, 17:39

Jogi4x4 napisał(a):No wszystko fajnie ale czy chodzi Ci o nową budę czyli o Vitare po lifcie w 1996r. czy o nową budę czyli Grand Vitarę? Ale podejżewam że o GV.


Chodzi mi o Vitare po lifcie :) Widziałam, że na otomoto na przykład wiele opisów jest pokręconych - na focie niby Vitara a podpisana jako Grand Vitara. Po czym je można odróżnić wizualnie? Chodzi mi o wersje 3 drzwiowe.
majitsu
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Wrocław

13 Gru 2010, 18:20

To jest Vitara http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 45&bih=561

A to jest Grand Vitara http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... Div&itbs=1

[ Dodano: 13 Grudzień 2010, 17:23 ]
A co do różnic w Vitarze przed i po lifcie na pewno jest różnica w wieloklinie na wyjściu z reduktora, inna deska rozdzielcza.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

13 Gru 2010, 18:44

[ Dodano: 13 Grudzień 2010, 17:23 ]
A co do różnic w Vitarze przed i po lifcie na pewno jest różnica w wieloklinie na wyjściu z reduktora, inna deska rozdzielcza.


To, że deska inna wiadomo. Zmiana w wieloklinie na wyjściu reduktora to mam nadzjeje na lepsze? (tak serio nie mam pojęcia o co to chodzi:)). A sprzęgiełka w piastach w standardzie automatyczne? Czy tez zależy od konkretnej sztuki jak w starszej wersji?
majitsu
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Wrocław

13 Gru 2010, 19:41

Nie wiem czy ns lepsze, poprostu jest to zmienione i ten przed liftem nie pasuje do tego po lifcie. A ta kto napewno coś jeszcze tam pozmieniali ale nie za bardzo się w Vitce orientuję.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

21 Gru 2010, 10:10

Zdecydowałem się na Pajero II, 2.8 TD, rocznik 98-99 z super selectem, nie wiem tylko o co chodzi z wyglądem auta bo niektóre egzemplarze mają na bokach takie przetłoczenia (na błotnikach że są szersze) a niektóre sa proste. Fajniej wygląda taki poszerzony, tylko nie wiem czy to były jakieś wersje i czy czymś jeszcze się różniły. O co chodzi z tymi różnicami ?
Angelod
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: Lubin

21 Gru 2010, 11:36

generalnie nic. poza plastikami :wink: szukaj modelu ze sprawną blokadą tylnego mostu!
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce